Γνωρίζουν τον ΤΑΜΥΝΑΪΚΟ;
Δεν ξέρω το πώς και το γιατί έφτασε ο ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ στο σημείο να μην έχει διοίκηση, να φεύγουν από την ομάδα αξιόλογοι ποδοσφαιριστές, αλλά ξέρω πως ο Δήμος Ταμυνέων, δεν έχει ενισχύσει την ομάδα.
Δεν γνωρίζουν τον ΤΑΜΥΝΑΪΚΟ;
Δεν θέλουν να τον βοηθήσουν;
Δεν τους ενδιαφέρει να πάει η ομάδα ψηλά;
Η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να βρεί την φόρμουλα, ώστε ο ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ να παραμείνει δυνατός και να συνεχίσει να είναι ο διεκδικητής του τίτλου.