Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Γιαννακόπουλος

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι στον Παναθηναϊκό»
Αινιγματικός παρουσιάσθηκε ο Παύλος Γιαννακόπουλος, σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία φέρεται διατεθειμένος να αναλάβει την προεδρία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sentra 103,3», ο «ισχυρός άνδρας» της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, τόνισε μεταξύ άλλων: «Δεν είπα ποτέ τέτοιο πράγμα. Είπα ότι είμαι πάντα κοντά στον Παναθηναϊκό και χαίρομαι όταν όλα τα τμήματα προοδεύουν. Είμαι 38 χρόνια στον Παναθηναϊκό και θέλω να έχω την υγεία μου για να μπορέσω να ......
συνεχίσω ακόμη περισσότερα. Από εκεί και πέρα το καλοκαίρι θα δούμε τι θα γίνει. Ήμουν, είμαι και θα είμαι στον Παναθηναϊκό όσο υπάρχω».
Οσον αφορά στο ποδοσφαιρικό τμήμα των «πρασίνων», ο κ Γιαννακόπουλος, πρόσθεσε: «Δεν έχω κανένα λόγο να ασχοληθώ με το ποδοσφαιρικό τμήμα, αυτό είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο. Είμαι μέτοχος αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορώ να κριτικάρω κάθε μέρα το τι συμβαίνει στον Παναθηναϊκό. Υπάρχουν άνθρωποι που διευθύνουν το τμήμα, απευθυνθείτε σ' αυτούς. Ρωτήστε αυτούς που είναι αρμόδιοι».