03 Φεβρουαρίου 2010

ΕΠΣΕ


«Φύλλο αγώνα»

Μάλλον θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι διαιτητές και οι παράγοντες και οι ομάδες γενικότερα και να προσέχουν, πριν οι αρχηγοί υπογράψουν το Φύλλο Αγώνα για να αρχίσει το παιχνίδι.
Γίνονται λάθη με τους αριθμούς και θα υπάρξουν πάλι προβλήματα.
Δεν πιστεύουμε πως κάποιοι κάνουν εσκεμμένα λάθη αλλά λίγη προσοχή δεν βλάπτει.