ΣΥΝΟΙΚΙΑ Η΄
Τι έγινε πάλι εκεί;
Τι είχατε υποσχεθεί, κύριε Δήμαρχε, κύριε Ζεμπίλη;
Όταν εμείς μιλούσαμε για «ήττα στη Συνοικία Η΄», εσείς λέγατε
άλλα.
Δυστυχώς, οι κάτοικοι της περιοχής θα πρέπει να κάνουν αγώνες
και υπομονή.
Ορθά κοφτά