Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010


Να την οδηγήσει σε τίτλους
Ο Ααντ Ντε Μος 
θέλει να κάνει... Μαλίν την Καβάλα
Για τη μεγάλη νίκη της Καβάλας επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ μίλησε ο Ααντ Ντε Μος στον ραδιοφωνικό σταθμό «Sentra 103,3». Ο Ολλανδός τεχνικός δεν θέλησε να αποκαλύψει τις αδυναμίες του Παναθηναϊκού, ωστόσο τόνισε ότι η Καβάλα δεν είναι μικρή, αλλά μεγάλη ομάδα. Μάλιστα, όπως τόνισε, η πρώτες εβδομάδες στην Καβάλα του θυμίζουν τη θητεία του στην βελγική Μαλίν, η οποία δνε ήταν «μεγάλη ομάδα» αλλά την οδήγησε στο νταμπλ, κάτι που εύχεται να γίνει και με την Καβάλα.
«Χρειάστηκε πολύ καλή οργάνωση για να αντιμετωπίσουμε τους χαφ του Παναθηναϊκού (Καραγκούνη, Κατσουράνη και Σιμάο), καθώς και τους επιθετικούς (Λέτο, Σισέ και Σαλπιγγίδη). Προσπαθήσαμε από το πρώτο ημίχρονο να προηγηθούμε, εκμεταλλευόμενοι τα ........
αμυντικά προβλήματα του Παναθηναϊκού, και κάναμε κάποιες ευκαιρίες.
»Έχει κι άλλα προβλήματα ο Παναθηναϊκός, αλλά δεν υπάρχει λόγος να τα αναφέρουμε ώστε να τα καταλάβουν και οι προσεχείς αντίπαλοί του», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ολλανδός τεχνικός, που δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από τις συνθήκες που συνάντησε στην Καβάλα:
«Έχουμε πολύ καλό κλίμα σαν ομάδα και πειθαρχία. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες και καλή δομή. Έχω πολύ καλές σχέσεις με τον πρόεδρο της ομάδας κι αυτό βοηθάει πολύ.
»Δεν είναι μικρή ομάδα η Καβάλα, αλλά μία ομάδα πολύ καλή, με πολύ μέλλον και προοπτικές. Έχει πρόεδρο που ξέρει από ποδόσφαιρο και μπορεί να βοηθήσει την ομάδα με την εμπειρία από τη θητεία του στην ΑΕΚ.
»Είναι πολύ όμορφα στην πόλη της Καβάλας και μοιάζει πολύ με τη θητεία μου στη βελγική Μαλίν, που δεν ήταν η 'μεγάλη ομάδα', όμως καταφέραμε πολλά τότε παίρνοντας πρωτάθλημα και κύπελλο και ελπίζω το ίδιο και με την Καβάλα.
»Έχουμε πολλές πιθανότητες να πάρουμε το κύπελλο, αλλά είναι δεδομένο πως πρέπει να είμαστε σοβαροί και να μην κάνουμε λάθη, καθώς μέσα σε τρεις μέρες μπορούμε να χάσουμε τα πάντα και για αυτό πρέπει να μείνουμε στο έδαφος».
Όσον αφορά το μέλλον του στους «αργοναύτες», ο Ντε Μος είπε: «Είμαι στην ομάδα για 4 μήνες, αυτή είναι η συμφωνία μου με τον πρόεδρο. Εξαρτάται και από την πορεία της ομάδας η παραμονή μου και το τι στόχοι θα τεθούν στη νέα σεζόν.
»Θα πρέπει να αποφασίσω το καλοκαίρι τι θα κάνω, γιατί ειδικά μετά το χθεσινό 'διπλό' έχω πολλές προτάσεις από πολλές ομάδες και θα πρέπει να έχω αποφασίσει για να ξέρω κι εγώ και η γυναίκα μου τι θα κάνουμε. Το πρώτο λόγο τον έχει η Καβάλα, αλλά κάτι άλλο δεν μπορώ να πω».