Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Ψαθάς


Ο Αντιπρόεδρος της ΕΠΣΕ και Πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτητών κ. Γιώργος Ψαθάς δεν είναι φίλος μου και φυσικά δεν είναι και εχθρός ή αντίπαλός μου. Έχει αναλάβει την Επιτροπή Διαιτησίας και γνωρίζω πως .....
η ευθύνη είναι μεγάλη.
Πληροφορήθηκα πως κάποιοι άφησαν να διαρεύσει πως εγώ έχω κάποιο πρόβλημα μαζί του και κάτι τέτοια. Κανένα πρόβλημα δεν έχω και ο λόγος είναι απλός. Δεν πιστεύω πως ο ίδιος ο κ. Ψαθάς θα θελήσει να του δημιουργήσουν προβλήματα διαιτητές και παράγοντες. Ξέρει να προστατεύει τον εαυτό του και στο κάτω - κάτω  έχει δίπλα του τον φίλο του τον Πρόεδρο κ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος και τον προσέχει.
Ας αφήσουν λοιπόν μερικοί την όποια προσπάθεια κάνουν για να δημιουργήσουν θέμα και εντυπώσεις. Εγώ δεν είμαι ψιθυριστής. Ό,τι έχω να πω το γράφω. Αυτό το γνωρίζει και ο κ. Ψαθάς και όλοι στην ΕΠΣΕ.