Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Α.Ο.Ν. ΑΡΤΑΚΗΣ

Επειδή κάποιοι προσπαθούν να ρίξουν ευθύνες δεξιά κι αριστερά, θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου.
Η παραίτηση του Γρηγόρη Μάλιαρη με ενόχλησε αλλά το πώς και το γιατί θα το γράψω όταν....
τελειώσει με το καλό το πρωτάθλημα.
Εμένα μου αρέσουν οι άνθρωποι οι οποίοι πιστεύουν πως μπορούν και χωρίς τον Μάλιαρη προπονητή. Εγώ δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Αυτοί θα πρέπει να αποδείξουν πως αυτά που έκαναν ήταν τα σωστά και τώρα η ομάδα θα πετάει. Εύχομαι κι ελπίζω να μην βρουν άλλες δικαιολογίες.
Πρέπει δηλαδή να καταλάβουν πως τώρα πρέπει να βάλουν τα πόδια τους στη φωτιά οι ποδοσφαιριστές και κάποιοι παράγοντες να τρέξουν ώστε η ομάδα να πετύχει τον στόχο.
Εύχομαι στο τέλος να μην "την πληρώσει" ο Πρόεδρος κ. Μπλέτσας, ο οποίος έκανε περισσότερα από όσα μπορούσε.