Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ

Κύριε Αναγνωστάκη, αγαπητέ Δημήτρη, ειλικρινά σου εύχομαι καλή επιτυχία και να ξέρουν οι φίλοι σου κι όλοι όσοι σ΄εμπιστεύονται, πως για να εκλεγεί κάποιος θα χρειασθεί και την τελευταία ψήφο. Προσωπικά δεν μπορώ και δεν έχω την δύναμη να πώ σε κάποιον τι να ψηφίσει. Πίστεψέ με όμως Δημήτρη. Ο κάθε πολίτης κουράσθηκε να τον σέρνουν από την μύτη τα πολιτικά τζάκια και όλες και όλοι που τόσα χρόνια ήθελαν την ψήφο και τον σταυρό προτίμησης για να....
φτιάξουν το δικό τους τζάκι. Δημήτρη, μας απογοήτευσαν όλους και μπορώ να σου πώ πως μας τιμώρησαν και μας οδήγησαν στην φτώχεια και την ανεργία, χωρίς να μας φοβούνται γιατί μας έχουν δεδομένους.
Αγαπητέ Δημήτρη, υπηρέτησα το κόμμα της ΝΔ, χωρίς ποτέ να πάρω κάτι από αυτό. Πίστεψα και προδόθηκα. Παρέδωσαν το κόμμα σε ανθρώπους που κομματικά μας πρόδωσαν. Το φώναξα τότε, αλλά δεν με άκουσαν. Τώρα που ο Σαμαράς τους πρόδωσε, τρέχουν αλλά είναι αργά.
Έχω ¨φορτώσει¨ και θέλω να πάρω πίσω τις ¨καταθέσεις μου¨!!
Δεν έχω καταθέσεις στις τράπεζες, αλλά είχα καταθέσει την ψυχή μου στό κόμμα και μου την σμπαράλιασαν. Μου την ξερίζωσαν.
Φαντάσου πόσοι ακόμη είναι στην δική μου θέση και αισθάνονται όπως εγώ.
Δεν υπήρξα ποτέ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, αλλά σεβόμουν πάντα τις απόψεις των φίλων μου που ανήκουν σ΄αυτόν τον χώρο. Αυτοί τουλαχιστον δεν προδόθηκαν!!
Αγαπητέ Δημήτρη, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σου και δεν μ΄ενδιαφέρει να ψάξω περισσότερο.
Δεν μ΄ενδιαφέρει το τι θα κάνει ο κ. Κουβέλης μετά τις εκλογές.
Δεν θα ήθελα ποτέ όμως να δώ τον Δημήτρη Αναγνωστάκη να συγκυβερνά με ανθρώπους που τόσα χρόνια κατέστρεψαν την Ελλάδα.
Αγαπητέ Δημήτρη, έχεις την προσωπική μου στήριξη και μακάρι να είχα την δύναμη να πείσω έστω κι έναν ακόμη.
Θα προσπαθήσω ειλικρινά να βοηθήσω και μακάρι να πετύχω κάτι.
Πιστεύω στην εκλογή σου, γιατί πιστεύω πως οι πολίτες δεν θα δεχτούν τα νέα παραμύθια αυτών που τους ¨εξαπάτησαν¨.
Δημήτρη, καλο αγώνα και με την νίκη για τον λαό, ο οποίος υποφέρει.