Τρίτη 29 Μαΐου 2012

" Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ", έγινε και αχάριστος!!!

Όταν δεν έχεις απαντήσεις, όταν προσπαθείς με ύβρεις και συκοφαντίες να καλύψεις τα ψέματα και τις φανφάρες σου, πως αλλιώς να σε χαρακτηρίσω κύριε ραδιοφωνατζή;
Εύχομαι σύντομα να καταλάβεις το λάθος και ν΄ αλλάξεις συμπεριφορά.
Δεν φταίω εγώ και φυσικά δεν έχω καμμία όρεξη να γράφω για σένα. Τι να κάνω όμως όταν με προκαλείς; Η διαφορά μας ....
είναι πως εγώ τα γράφω και δεν τα λέω στα ¨καφέ¨ και τηλεφωνικά, όπως εσύ.
Εγώ το διασκεδάζω. Να δούμε τώρα πόσο θα διασκεδάζεις εσύ κι αυτοί που σε χρησιμοποιούν και τους χρησιμοποιείς. Εγώ δεν συκοφαντώ κανέναν και δεν θα το κάνω ούτε για σένα και ¨τους δικούς σου¨!!! Να σου θυμίσω πως πριν κάποιους μήνες, έλεγες πως μ΄έχεις σαν πατέρα σου !!! Αυτό το ξέρει και ο φίλος σου ο πρόεδρος ο οποίος το είχε ακούσει με τ΄αυτάκια του!!! 
Αγαπητέ μου, να ξέρεις πως μαθαίνω το τι λες και ειλικρινά λυπάμαι, γιατί λες κουβέντες και για ανθρώπους από τους οποίους ζητάς και δουλειά. Συγνώμη, αλλά είσαι αχάριστος.