Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Πολύ ευχαρίστως

Κανένα πρόβλημα δεν έχω να μιλήσω δημόσια με τον κ. Ταρνανά αλλά να ειπωθούν αλήθειες και να ακουστούν ονόματα. Όχι μισόλογα και άστο αυτό, ας το ξεχάσουμε.
Είναι φανερό πως κάποιοι δημοσιογράφοι δεν πάνε τον κ. Δάσκο, κάποιοι άλλοι τον κ. Αρμόνη, κάποιοι τον προπονητή, κάποιοι τον....
Γκάβαλη και πάει λέγοντας. Εγώ πάντα είχα καθαρή θέση και έγραφα ονοματάκια. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν.
Να πούνε τι χρήματα διέθεσε ο καθένας από τους κυρίους που είναι στο Δ.Σ. της ομάδας. Γιατί είναι κρυφό αυτό;
Για παράδειγμα, εγώ λέω πως ο κ. Αρμόνης δεν έβαλε χρήματα παρά μόνο τα ρούχα που διέθεσε για την ομάδα τα 3 αυτά χρόνια. Άποψή μου είναι πως τα ρούχα θα μπορούσε να τα είχε προσφέρει κάποιος χορηγός και όχι μέλος του Δ.Σ. Γιατί δηλαδή να πληρώνει, για παράδειγμα, ο κ. ΓΑΛΗΝΟΣ κάποιες χιλιάδες ευρώ και να μην είναι ο επίσημος χορηγός στη φανέλα όλων των τμημάτων του Α.Ο.Χ;
Η συνέχεια σε λίγο....