Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Γιάννη μου, έχεις φαγούρα;;;;

Γιάννη μου έχω μια απορία.
Μας βάζεις σε υποψίες γιατί έχεις ρίξει όλο το βάρος στην υπηρεσία της πολεοδομίας Κύμης -Αλιβερίου και δεν μας λες τίποτα για άλλα θέματα!!!
Ούτε σπίτι σου να ήταν Γιάννη μου, αν και ο Θωμάς λέει πως κάποιοι ΄΄εμεναν¨εκεί!!!
Γιάννη μου ο Θωμάς δεν είναι ...
διορισμένος δήμαρχος. Εκλέχθηκε από τον λαό. Τον ίδιο λαό που εσένα σου έδωσε την 4η θέση, αν δεν κάνω λάθος. Γιάννη μου, είναι παράνομες οι μετακινήσεις και οι αποσπάσεις υπαλλήλων;
Το κόμμα σου Γιάννη μου έφτασε τους άνεργους πάνω από 1.000.000 και σ΄ενόχλησαν 2-3 αποσπάσειςυπαλλήλων;;;
Γιάννη μου μιλάς εσύ για οπισθοδρόμηση;
Τι θα έλεγες εσύ αν δεν έβρισκες στο ταμείο 8.000.000 ευρώ;
Θα γράψεις κάτι γι΄ αυτο Γιάννη μου;
¨Αποψιλωμένος¨ ο Θωμάς Γιάννη μου;
Κάνε μια προσπάθεια μήπως και καταφέρεις να είσαι υποψήφιος δήμαρχος και αντίπαλος του Θωμά για να πάρεις την απάντηση από τους Δημότες.
Γιάννη μου, μήπως μπορείς να ρίξεις μια ματιά στ΄ αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών;; Ρίξε μια ματιά γιατί προφανώς τα έχεις ξεχάσει.
Γιάννη μου, για να ρίξεις λάσπη στον ανεμιστήρα, θα πρέπει να έχεις ανεμιστήρα, να έχεις λάσπη και φτυάρι για να την ρίχνεις!!! Εσύ τα έχεις όλα αυτά, αλλά είναι μικρούτσικης ισχύος!!!