Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Όποιος ξέρει την αλήθεια και θέλει να την πει, ευχαρίστως να την δεχθώ και να αναρτήσω το όποιο μήνυμα. Ανώνυμα και αόριστα, δεν μπορεί κανείς να λέει διάφορα. Εγώ την δική μου άποψη την έχω γράψει και για τον ΑΟΧ και για τον ΕΥΒΟΪΚΟ.
Δεν περιμένω από κανέναν να δεχθεί την ....
δική μου άποψη, αλλά δεν θα δεχθώ και δεν θα αναρτήσω απόψεις αγνώστων και μάλιστα χωρίς στοιχεία γι΄ αυτά που λένε.
Ο καθένας τα χρήματά του τα δίνει εκεί που γουστάρει. Δικό του το πρόβλημα. Εμένα δεν με νοιάζει αν ο κύριος Ταρνανάς φύγει από την Χαλκίδα και πάει στον ΕΥΒΟΪΚΟ. Όταν αυτό γίνει, θα το σχολιάσω.
Εγώ είχα ακούσει πως θα πήγαινε στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Άλλαξε κάτι; Αυτό δεν έλεγαν κάποιοι, αλλά και ο ίδιος; Εγώ και τότε είχα γράψει την άποψή μου. Άλλοι ¨λούφαξαν¨  και το άφησαν ασχολίαστο.