Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ζωή δεν τελειώνει ούτε την ώρα που φεύγεις από την δουλειά σου, ούτε την ώρα που φεύγεις από την αγκαλιά δικών σου ανθρώπων. Η ζωή τελειώνει όταν κλείσεις τα μάτια σου μια για πάντα και σε οδηγήσουν άλλοι στην τελευταία σου κατοικία..
Γιατί λοιπόν να μην προσπαθούμε ώστε αυτή την ζωή να μην μας την κουμαντάρουν άλλοι;
Γιατί να μην φροντίσουμε ώστε αυτό που μπορούμε να.....
κάνουμε, να το κάνουμε όπως εμείς μπορούμε και όχι όπως το θέλουν οι άλλοι;
Προσωπικά, έχω μάθει να μην επιτρέπω σε κανέναν να ξεπερνά τα όριά μου.
Χθές ήταν μια δύσκολη μέρα για μένα, αφού έπρεπε να πάρω κάποιες αποφάσεις.
Οι αποφάσεις αυτές δεν είχαν να κάνουν μόνο με μένα, αλλά και με συνεργάτες μου.
Με ανθρώπους δηλαδή τους οποίους πραγματικά έχω ταλαιπωρήσει, αφού για ατελείωτες ώρες είναι με μια τηλεφωνική συσκευή στο χέρι και τα δάχτυλά τους έχουν βγάλει κάλλους αφού κάθε μήνα πληκτρολογούν περίπου 1.800.000 χαρακτήρες για το apopsignomi και για το ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας.
Ελπίζω πως δεν πήρα λάθος αποφάσεις και εύχομαι να συγχωρήσουν τις όποιες λάθος επιλογές έχω κάνει μέχρι σήμερα.
Ξέρω πως θα είναι δίπλα μου και στο επόμενο βήμα που μαζί θα κάνουμε, αφού η ζωή θα συνεχισθεί και για μένα και γι΄ αυτούς.
Την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώσουμε κι εσάς, τους αναγνώστες μας δηλαδή, γιατί πάντα αυτό κάνουμε.