Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ας μιλήσουμε

Δεν κατάλαβα γιατί τα γνωστά παπαγαλάκια, αναμασούν τόσο πολύ τις δικές μου σχέσεις με τον Δήμαρχο Κύμης κ. Δημήτρη Θωμά.
Ο κ.  Θωμάς κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου.
Όταν συμφωνώ μαζί του δεν το κρύβω, αλλά κι όταν διαφωνώ το γράφω.
Διαφωνώ με τα μπρος πίσω στο θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών.
Διαφωνώ με την συνεχή προβολή θεμάτων που ..........
είναι αυτονόητα.
Διαφωνώ με το ότι ακόμη δεν μάθαμε τίποτα για την τρύπα των 8.000.000 ευρώ και την κυρία Καράπα.
Διαφωνώ με το ότι αφήνει τα παπαγαλάκια να λασπολογούν και να λένε πως μ΄ έδιωξε από την εφημερίδα, ενώ γνωρίζει όλη την αλήθεια.
Δεν είναι δυνατόν να δεχθώ πως ένας δήμαρχος του βεληνεκούς του Δημήτρη Θωμά, έχει ανάγκη από τέτοια παπαγαλάκια και πως ακολουθεί το, ¨΄οποιος δεν ακούει τον Θωμά, τον τελειώνουμε¨.
Αν αυτό είναι που θέλει, μ΄ εμένα δεν θα το πετύχει.
Ας μιλήσουμε λοιπόν πάλι γι΄ αυτό το θέμα.
Κύριοι, ο κάθε επιχειρηματίας φροντίζει για τα λεφτά του και καλά κάνει.
Εγώ δεν είχα κανένα οικονομικό πρόβλημα στην συνεργασία μου με την εφημερίδα.
Το πρόβλημά μου ήταν άλλο και το γνώριζαν όλοι.
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που μπορείς να τους επιβάλλεις κάτι, αν δεν το πιστεύουν.
Αυτό δεν είχε να κάνει με χρήματα. Πιστεύω πως ελάχιστοι θα δήλωναν παραίτηση και θα έχαναν τα χρήματα αυτά. Εγώ το έκανα, γιατί δεν δέχομαι το ¨πετάει ο γάϊδαρος πετάει¨!!
Δεν χάθηκε η εφημερίδα και ο κ. Θωμάς. Ένας έφυγε και αμέσως βρέθηκαν 10 να πάνε στην θέση του.
Όσο κόστιζε ο ένας, κοστίζουν οι 10.
Καλά κάνει λοιπόν η εφημερίδα και κοιτάζει τα συμφέροντά της.
Πληρώνει λιγότερα και τ΄ αφεντικό περνάει αυτά που θέλει.
¨Είσαι ακριβή γκόμενα¨ μου είπε κάποια στιγμή κάποιος (ονόματα δεν γράφω)!!
Έτσι είναι. Δεν διαφωνώ. Τζάμπα δεν δουλεύω και ούτε αφώνω άλλους να κοστολογίσουν την δουλειά μου.
Τα παπαγαλάκια έχουν μπερδέψει κάποια πράγματα.
Την μία λένε πως είμαι των 20-50 ευρώ και την ίδια στιγμή λένε πως έκλεισε η κάνουλα από τον κ.  Θωμά!!
Ποιά είναι αυτά τα παπαγαλάκια;
Είναι αυτοί που ήταν στο παρασκήνιο και στην συνέχεια βγήκαν στο φως.
Είναι αυτοί οι οποίοι περνούσαν από σαράντα κύματα τον ΑΟ ΚΥΜΗΣ και τον κ. Θωμά και θα το ξανακάνουν σύντομα.
Ηξεραν πως όσο είμαι στην εφημερίδα, δεν θα μπορούσαν να κάνουν παιχνιδάκια.
Κύριοι, σας εύχομαι καλή επιτυχία και να βοηθήσετε τον κύριο Θωμά, κάτι που εγώ προφανώς δεν το κατάφερα.
Προσέξτε όμως, γιατί αν δεν τα καταφέρετε, θα πρέπει να βγείτε και να το πείτε.
Εγώ θα συνεχίσω να γράφω την άποψή μου, αρέσει δεν αρέσει και φυσικά δεν έχω μίσος κατά του κυρίου Θωμά.
Μίσος έχουν αυτοί οι οποίοι δεν θέλουν συνεργάτες με άποψη, αλλά παπαγαλάκια.
Ο δήμαρχος κ. Θωμάς σιωπά και αυτή είναι η επιλογή του και γι΄ αυτή θα κριθεί.