Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

Εχουν τρελλαθεί κάποιοι και βλέπουν παντού φαντάσματα και όχι μόνο.
Με χαρακτηρίζουν κακό και δεν ξέρω τι άλλο προς τον δήμαρχο κ. Δημήτρη Θωμά.
Κάνουν λάθος. Καμία κακία από μέρος μου δεν βγαίνει.
Τον εκτιμώ ως άνθρωπο και τον σέβομαι ως δήμαρχο, όπως και όλους τους δημάρχους.
Το να πιστεύω πως κάνει λάθος χειρισμούς δεν είναι κακία.
Κακία θα ήταν αν έκανα κάτι πίσω από την πλάτη του.
Εγώ γράφω δημόσια την άποψή μου και.....
δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Ο κ. Θωμάς τις δικές του κι εγώ τις δικές μου. Από αυτές τις επιλογές θα βγεί κάποιο αποτέλεσμα. Από αυτό το αποτέλεσμα θα κριθούμε όλοι.
Εγώ δεν έχω την δύναμη και τις δυνατότητες να στηρίξω με κάποιον τρόπο τον κ.  Θωμά.
Επειδή δικοί του άνθρωποι λένε διάφορα, θα ήθελα να τους παρακαλέσω ν΄ αφήσουν τις βλακείες και να βάλουν πλάτη, ώστε ο Δήμαρχος να ξεπεράσει όλα αυτά που του συμβαίνουν εδώ και λίγο διάστημα.
Αυτοί που δηλώνουν φίλοι ή συνεργάτες του, ας μπούνε μπροστά κι ας μη μας ζαλίζουν με γλυκανάλατα δημοσιεύματα.
Δεν πήγαν εκδρομή και στο γυρισμό τραγουδούν το ¨τι καλά περάσαμε¨!!!
Η αλήθεια πονάει, αλλά είναι αλήθεια.
Η σιωπή δεν βοηθάει τον Δήμαρχο και φυσικά αυτή την περίοδο έχει πολλά ν΄ αντιμετωπίσει.
Κύριοι, είναι καιρός να μιλάμε καθαρά και χωρίς να κρυβόμαστε.
Αφήστε λοιπόν την δική μου συμπεριφορά και κοιτάξτε το τι κάνετε εσείς.
Εγώ με τον κ. Θωμά μπορεί να έχουμε βάλει στοίχημα. Βοηθήστε τον λοιπόν να το κερδίσει.