Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Ώπα μεγάλε!!!

Είπαμε, έχουμε και μια ηλικία και δεν πρέπει να λειτουργούμε όπως οι ρουφιάνοι και μάλιστα παλιάς κοπής. Τι κατάλαβες μάγκα που τηλεφώνησες στον πρόεδρο και του είπες πως ο τάδε έδειρε τον τάδε;
Τι ήθελες να πετύχεις μ΄ αυτό;
Εσύ δεν είσαι ένας απ΄ αυτούς που έσπρωξε στον ....
λάκο τον Αβερκιάδη, τον κατσαμάγκο και τους άλλους; Τώρα πόνεσες για το επεισόδιο που έγινε;
Μάγκα είσαι πίσω από την κουρτίνα, αλλά φαίνεσαι. Κι εγώ σκοτώθηκα με τον Κατσαμάγκο και τον Αβερκιάδη, αλλά τους τα έλεγα και δεν έπαιρνα το αφεντικό για σπιουνιές.
Κι εσένα σου τα έχω πει πολλές φορές, αλλά δεν ήθελες ν΄ αποχωρήσεις. Ήθελες να τους καθαρίσεις.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει το τι θα πεις και το ξέρεις. Δεν θέλω να γράψω περισσότερα, αλλα να ξέρεις πως δέχομαι τα πάντα και απαντώ στα πάντα.
Εσύ ήσουν κολλητός του Κατσαμάγκου, του Αβερκιάδη, του Χατζή, του Βέττα, του Δαλιάννη και άλλων και όχι εγώ.
Εγω είμαι απέναντι και θα τους σχολιάζω πάντα. Αυτή είναι η δουλειά μου κι ας θυμώνουν. Στο τέλος θα καταλάβουν πως το ραδιόφωνο δεν χωράει ρουφιάνους, γλείφτες και άλλα τέτοια είδη.