Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Αλέξανδρος Τζιόλης


Ο Αλέξανδρος Τζιόλης τόνισε πως οι υψηλοί στόχοι του ΠΑΟΚ και τα μεγαλεπήβολα σχέδια της διοίκησης Σαββίδη, ήταν οι βασικοί λόγοι που τον έκαναν να πει το «ναι» στην πρόταση του Δικεφάλου.
Αναλυτικά, ο Τζιόλης δήλωσε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, που καλύπτουν την προετοιμασία του ΠΑΟΚ στην Αυστρία:

Για τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου που μίλησε έως ότου πάρει την απόφαση σου να δεχτεί την πρόταση του ΠΑΟΚ: «Για αρκετό καιρό μιλούσε ο Ζήσης Βρύζας με τον μάνατζερ μου και ήξερα για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ. Μίλησα και εγώ προσωπικά με τον κ. Βρύζα και τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ πριν πάρω την απόφασή μου να έρθω εδώ, ξέροντας πως η κατάσταση έχει βελτιωθεί προς το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Γενικά ....
είναι μια ομάδα που αποτελεί πλέον πρόκληση για έναν ποδοσφαιριστή να είναι σε αυτή και είναι ενδιαφέρον το όλο πρότζεκτ. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ έχουν μεγαλεπήβολα σχέδια και στόχους και αυτό κάνει έναν παίκτη χαρούμενο και τον προσελκύει».
Για το ότι αυτός γύρισε στο ελληνικό πρωτάθλημα ενώ άλλοι Έλληνες παίκτες φεύγουν στο εξωτερικό: «Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει χάσει και σε αξία και σε δυναμική σε σχέση με τα τελευταία χρόνια. Το βλέπω, όλοι το βλέπουμε. Δεν είναι κάτι που κρύβεται. Θα επέστρεφα στην Ελλάδα μόνο για συγκεκριμένους λόγους. Επέστρεψα λόγω του ΠΑΟΚ και σίγουρα όχι λόγω του ελληνικού πρωταθλήματος».

Για το ελληνικό πρωτάθλημα: «Το πρωτάθλημα δεν είναι καλό αλλά πρέπει να βρίσκεις κίνητρο όπου και αν αγωνίζεσαι. Πάντα έχω μεγάλο κίνητρο. Πέρσι αγωνίστηκα στην Κύπρο και πήραμε το πρωτάθλημα. Προσωπικό μου κίνητρο είναι πάντα να αγωνίζομαι και να κερδίζω, οπότε τώρα που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ ο στόχος μου είναι ίδιος με τον στόχο της ομάδας».

Για τον αν συμβουλεύτηκε κάποιον πριν την τελική απόφαση: «Οτιδήποτε μου συμβαίνει πρώτα το συζητάω με τους δικούς μου ανθρώπους, την οικογένειά μου. Από τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου, μίλησα με τον Σαλπιγγίδη που ήμασταν συμπαίκτες στην Εθνική και έχουμε καλές σχέσεις. Τον συμβουλεύτηκα πριν καν προκύψει θέμα ΠΑΟΚ για μένα. Έτσι, είχα ήδη καλή άποψη για το συμβαίνει μέσω του Δημήτρη. Άκουσα τα καλύτερα και αυτό με επηρέασε θετικά για να φτάσω να πάρω την απόφασή μου. Όταν μάλιστα μου έγινε πρόταση, το συζήτησα παραπάνω με τον Δημήτρη, άκουσα τα καλύτερα και είχα την καλύτερη άποψη για την ομάδα».

Για το αν μίλησε με τον Φερνάντο Σάντος: «Όχι, δεν είχα κάποια συζήτηση μαζί του, μόνο με τον Δημήτρη».

Για τον αν τον απασχολεί η πίεση από τον κόσμο: «Δε με φοβίζει καθόλου αυτό. Έχω αγωνιστεί και στον Παναθηναϊκό που είναι μεγάλη ομάδα και υπήρχε το άγχος και η πίεση του πρωταθλητισμού. Πίεση πάντα θα υπάρχει για έναν τοπ αθλητή ή για έναν τοπ ποδοσφαιριστή. Πόσω μάλλον στο ποδόσφαιρο όταν οι οπαδοί είναι ένθερμοι. Θα πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό, το άγχος του πρωταθλητισμού και της κερκίδας».

Για το Champions League: «Βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού μας, θέλουμε δεν θέλουμε. Θα ήταν λίγο λάθος να σκεφτόμαστε αυτό καθ' αυτό. Έχουμε σε 25 μέρες παιχνίδι και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στο πρώτο παιχνίδι. Αυτός είναι ο στόχος μας. Εφόσον πάνε όλα καλά και προκριθούμε, θα δούμε τότε τον επόμενο αντίπαλό μας για την είσοδό μας στους ομίλους. Είναι σίγουρα πάντως μία πρόκληση».

Για το ότι ο ΠΑΟΚ έχει πολλούς παίκτες στη μεσαία γραμμή: «Όντως υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες. Καλό είναι αυτό, γιατί αλλιώς δεν θα πετύχουμε τους στόχους μας. Προσωπικά δε με φοβίζει. Θα κοιτάξω τη δουλειά μου».

Για τις εντυπώσεις του από τον Χουμπ Στέφενς: «Όντως είναι πολύ νωρίς. Και να θέλω, έχω κάνει μόνο τρεις προπονήσεις μέχρι τώρα και είναι δύσκολο να εκφέρω άποψη. Δεν θέλω να το κάνω αυτό. Μόνο το όνομά του και οι εμπειρίες του αν μη τι άλλο πρέπει να εμπνέουν σεβασμό».

Για το κέρδος που είχε από την παρουσία στο εξωτερικό: «Σίγουρα εμπειρίες, να παίζεις με καλούς αντιπάλους και καλούς συμπαίκτες, Ουσιαστικά να παίζεις κάθε εβδομάδα παίζεις σε παιχνίδια έντασης και πολύ υψηλής δυναμικής. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά του ελληνικού πρωταθλήματος με το εξωτερικό. Αυτό θέλοντας και μη, σε βελτιώνει».

Για το πώς θα ήταν ικανοποιημένος σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο στο τέλος της χρονιάς: «Σε προσωπικό επίπεδο, να έχω υγεία όπως και όλοι οι συμπαίκτες μου και να έχω μια καλή αγωνιστική χρονιά. Για την ομάδα, σίγουρα το καλύτερο θα είναι να κατακτήσουμε τίτλους. Έχουν περάσει χρόνια από το τελευταίο τίτλο. Σίγουρα αυτό θα είναι ένα βήμα παραπάνω».

Για το τι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ για να αντέξει τη πίεση της άμεσης διάκρισης: «Οι βασικές αρχές είναι σίγουρα να υπάρχει μια σταθερή διοίκηση, ώστε να καλύπτει την ομάδα και οικονομικά και σε διάφορες άλλες ανάγκες της. Τότε ξεκινάμε από τη βάση και η βάση έχει κατακτηθεί. Επίσης να υπάρχει και ένας καταξιωμένος προπονητής. Και αυτό έχει γίνει. Πρέπει επίσης να έχεις και καλούς παίκτες και ο ΠΑΟΚ νομίζω κινείται καλά. Έτσι λοιπόν θεωρώ πως η ομάδα αρχίζει και φτιάχνει τα βασικά πράγματα. Σίγουρα για να κοντραριστούμε για μία πάγια θέση που έχει ο Ολυμπιακός, είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο Θα πρέπει να έχουμε υψηλούς στόχους. Στόχος θα πρέπει να είναι ένας τίτλος. Δεν ξέρω αν θα είναι φέτος, αλλά τον επόμενο καιρό η ομάδα θα πρέπει να αναζητά το πρωτάθλημα».

Για το αν είναι εφικτό να συνδυαστούν οι νίκες με το θέαμα: «Είναι δύσκολο να συνδυαστεί γρήγορα το καλό ποδόσφαιρο με τα αποτελέσματα. Δεν είναι όμως απίθανο. Αν σε μια ομάδα συγκεντρωθεί ένας καλός προπονητής με καλούς παίκτες, δεν είναι τόσο δύσκολο να συμβεί. Μένει να δούμε στα επόμενα παιχνίδια πως θα κυλήσουν τα πράγματα και πόσο γρήγορα θα δέσει η ομάδα».