Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Κούτρας Νικόλαος - Γενικός Αρχηγός ΕΥΒΟΪΚΟΥ


 Απάντηση του γενικού αρχηγού της ομάδας << Α.Σ. ΕΥΒΟΙΚΟΣ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ>> ΚΟΥΤΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ , βάση των όσων αναφέρθηκαν σχετικά με τον αγώνα
ΕΥΒΟΙΚΟΣ — ΙΣΤΙΑΙΑ στις 12/01/2014 στο γήπεδο ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ και έχει σκοπό να πληροφορήσει τον αγαπητό φίλαθλο λαό της βορείου ΕΥΒΟΙΑΣ και όχι μόνο, μιας και όπως κρίνω έχουν σκοπό να πλήξουν την προσωπικότητα των συλλόγων μας, δια να περάσει απαρατήρητη η μεγάλη ήττα και τα αίτια που πραγματοποιήθηκε αυτή.
Βασικά θα πρεπει να σας πληροφορήσω πως η νίκη της ομάδας μου είναι πέρα για πέρα δίκαιη. Σε έναν αγώνα με άψογο διαιτητικό τρίο με ....

ανθρώπινα λάθη που θα μπορούσε να έχει και άλλο σκορ υπέρ της ομάδας μου, αφού οι παίχτες μας έχασαν κλασικές ευκαιρίες να αυξήσουν το μεχρι εκεί 1- 0 και αυτό δεν πραγματοποιήθηκε για δυο τουλάχιστον φορές στο 93’& 96’  του παιχνιδιού, θα μπορούσε η ομάδα σας να κάνει το 1-1 κλέβοντας κυριολεκτικά την νίκη από την ομάδα μου.
Εδώ παρακαλώ και τους παράγοντες της ΙΣΤΙΑΙΑΣ που ευρίσκονταν στον αγώνα να πληροφορήσουν αναλόγως τους φιλάθλους που βάση τις απαξιωτηκες δηλώσεις του προπονητού της ομάδας της ΙΣΤΙΑΙΑΣ ευρίσκονται με λανθασμένες εντυπώσεις.
Τώρα για τα όσα αναφερθήκαν στην συγκεκριμένη συνέντευξη από τον προπονητή της ΙΣΤΙΑΙΑΣ , θεωρώ πως έγιναν σε λάθος χρόνο και την ώρα που βρισκόταν σε φόρτιση, διοτι δεν διέκρινε καταρχάς την προκλητική συμπεριφορά ορισμένων ποδοσφαιριστών του, που σκοπό είχαν τον αποσυντονισμό, στην φανταστική ημέρα που βρισκόταν η ομάδα του ΕΥΒΟΙΚΟΥ.
Γι’ αυτό όσο εγώ βρίσκομαι στο χώρο, θα με βρίσκετε πάντα δίπλα σας με καλές προθέσεις, έτοιμο να αγωνιστώ προς την κατεύθυνση αυτή αποκόπτοντας την προσπάθεια ορισμένων που θέλουν να εκμεταλλευτούν των χώρο προς ιδία συμφέροντα, δημιουργώντας κακές εντυπώσεις.
Καταλήγοντας λοιπόν μην μου πείτε πως κάποιος από κάποια περιοχή θα ήθελε να πάει κάπου αλλού και να επιδείξει τις σωματικές του ικανότητες; Τουλάχιστον εγώ δεν θα το επιθυμούσα. Αυτό το αναφέρω δια το όλο σκεπτικό του << θα έρθετε σε εμάς και θα δείτε>> κ.τ.λ. Αν μη τι άλλο πρεπει να το απομονώσουμε, όχι γιατί με συμφέρει διοτι είναι λάθος να το σκεπτόμαστε και μόνο.
 Όσο για τον συγκεκριμένο αγώνα στον ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟ ζήτω συγγνώμη από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας της ΙΣΤΙΑΙΑΣ , που ομολογώ πλην ελαχίστων από αυτούς που όπως νομίζω έχουν μείνει στην εποχή ;;;; και τους διαβεβαιώνω πως η ένταση που προκλήθηκε μετα την λήξη του αγώνα δεν ηταν από οπαδούς του ΕΥΒΟΙΚΟΥ, αλλά από οπαδούς, ομάδων που αγωνίστηκαν στην έδρα της ομάδας σας και όπως εξεδήλωσαν είχαν υποστεί την βαρβαρότητα ορισμένων παικτών και του προπονητή σας.
Όσο για τους οπαδούς του ΕΥΒΟΙΚΟΥ παρόλο που θυμόμαστε τι είχαν υποστεί και πέρσι αλλά και στον πρώτο γύρο φέτος εμεις οι παράγοντες, προς τιμή τους δεν αντέδρασαν.
Τώρα για τον πρόεδρο της ομάδας μου και εμένα, στον αγωνιστικό χώρο υπήρχε βίντεο από άνθρωπο δικό σας που θα διακρίνετε πως και εδώ προκληθήκαμε από ορισμένους, τονίζω!! ορισμένους παίκτες της ομάδας σας αλλά και από τον προπονητή σας , εμεις όμως θα διαπιστώσατε προσπαθήσαμε να ηρεμίσουμε και τους δικούς μας παίκτες αλλά και γενικώς των κόσμο, διοτι εάν εκδήλωναν τις προθέσεις τους οι οπαδοί αυτοί, που ούτε εγώ γνώριζα, υπήρχε το ενδεχόμενο να τιμωρηθεί η ομάδα μου, διοτι όπως θα διαπιστώσετε όλα αυτά γίνονταν υπό το βλέμμα του διαιτητικού τρίο, που επικαλούμαι την μαρτύρια του, αλλά και την προσπάθεια που από την πλευρά μου κατέβαλα να λήξει το θέμα εδώ χωρις συνέχειες που μας οδηγούν σε παλιές εποχές.