Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Καλημέρα και περαστικά σας

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Μια ακόμη καλημέρα, αφού πρέπει να την στείλω σε μια κυρία η οποία κάτι έχει μαζί μου και όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, βγάζει πολύ κακία προς το πρόσωπό μου!!
Γιατί άραγε; Γιατί δεν τα λέει σε μένα και τα λέει στους άλλους; 
Είναι αλήθεια πως ανάμεσά μας υπάρχει κάτι το ξεχωριστό, αλλά όχι πονηρό.
Πρέπει να μ΄ αγαπάει πολύ και δεν θέλει να μ΄ αγαπούν και οι άλλοι το ίδιο. Έτσι αποφάσισε να ρίχνει λάσπη, ώστε να είναι η μοναδική ¨αγαπημένη μου¨!!!!
Λοιπόν εμένα αυτό δεν μ΄ αρέσει. Δεν θέλω να .....
μ΄ αγαπά κανείς. Έχω τους δικούς μου ανθρώπους να με αγαπούν και αυτό μου φτάνει.
Αγαπητή μου κυρία, εγώ καταλαβαίνω την προσπάθεια που κάνετε για να είσθε στην επικαιρότητα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να ρίχνετε λάσπη στο πρόσωπό μου. Αν το κάνετε επειδή αυτό απαιτεί ο επικοινωνιολόγος σας, πραγματικά σας λυπάμαι. Εσείς πάντως συνεχίστε. Εγώ δεν θα σας ακολουθήσω σ΄ αυτόν τον κατήφορο της βλακείας και της συκοφαντίας. Να ξέρετε πως ξέρω πολλά, αλλά τα κρατάω για τον εαυτό μου και αυτό σας ενοχλεί. Είμαι 56 ετών και μ΄ αρέσει που κοιτάζω την οικογένειά μου και δεν ψάχνω σ΄ αυτή την ηλικία, αγκαλίτσες και χαϊδέματα αλλού. Σέβομαι και εκτιμώ τις γυναίκες όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε.
Ούτε λιγούρης είμαι, ούτε ψάχνω για περιπέτειες. Αυτό φυσικά ίσως δεν μπορείτε να το καταλάβετε, αλλά λίγο μ΄ ενδιαφέρει. Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να σταματήσετε, γιατί στην ζωή υπάρχουν και οι εκπλήξεις, οι οποίες πολλές φορές δεν είναι θετικές.
Πιστεύω να πάρετε το μήνυμα. Εγώ θα περιμένω τηλεφώνημά σας, αν και πιστεύω πως πρέπει να είναι δυνατός κάποιος για να μπορέσει να ζητήσει συγνώμη.