Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Μήνυμα

Ποιός πολύ ανδρας, ο οποίος ξέρει να απειλεί, ξέχασε τι έλεγε για τους διοικούντες τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Κύριε Δόξη, θυμόσαστε ή τα ξεχάσατε;
Εσεις δεν λέγατε πως αν ρίξουν την ομάδα στο τοπικό, θα πρέπει να βρούνε κάπου να κρυφτούν;
Κύριε Δόξη, μας τηλεφωνούσατε και τα λέγατε, αλλά τα λέγατε και σε ραδιοφωνικές εκπομπές.
Κύριε Δόξη, για τον Αγγελο Γκιόκα δεν μπορείς να πεις ....
τίποτα. Δεν τον έκανε ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ ποδοσφαιριστή.
Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τον πήρε έτοιμο και τον είχε στον πάγκο, γιατί έπρεπε να παίζουν οι ποδοσφαιριστές οι οποίοι ερχόταν και τα έπαιρναν, αφού πλήρωνε ο Ταρνανάς.
Εσεις μου τηλεφωνήσατε και χθές κύριε Δόξη και μου είπατε πως η διοίκηση είχε πει στους ποδοσφαιριστές, πως αν η ομάδα δεν σωθεί δεν θα πάρουν τα χρήματά τους!!
Κύριε Δόξη, αυτό είναι μεγάλο ψέμα και δεν ειπώθηκε ποτέ.
Σταματώ εδώ, γιατί λέτε πολλά αλλά δεν κάνετε τίποτα. Περιμένω τώρα να κάνετε πράξη τις απειλές σας.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει τι λένε οι ποδοσφαιριστές, αλλά εγώ ούτε απείλησα, ούτε έβρισα. Γράφω την άποψή μου και δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
Και κάτι τελευταίο. Πείτε μας αν θέλετε τα ονόματα των διοικούντων τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.