Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Βασίλη Καλησπέρα

Ξέρω καλά τις δυνατότητές του, αλλά και τις αδυναμίες του. Είναι πραγματικά πηγή πληροφοριών, αρκεί να τον σεβαστείς, να μην τον υποτιμάς και να του το αναγνωρίζεις. Κάποιοι του πρόσφεραν την αχαριστία τους. Μάθαιναν πολλά από τον κ. Χατζή, αλλά δεν του έλεγαν ούτε ευχαριστώ.
Είναι καλός στην δουλειά του, έχει γνωριμίες και φυσικά διαφημιστικά κάλυπτε ....
πάντα τις εκπομπές, όσο κανείς άλλος.
Έχω αντλήσει πολλές πληροφορίες από τον κύριο Χατζή, τον φίλο Βασίλη και πάντα τον ευχαριστώ δημόσια.
Πιστεύω πως δεν ήμουν αχάριστος απέναντί του και δεν θα είμαι και στο μέλλον. Θα μου πείτε γιατί δεν είναι μαζί μου ή δεν είμαι μαζί του στο ραδιόφωνο. Έχουμε ένα μεγάλο πρόβλημα. κανένας από τους δύο δεν γουστάρει το διευθυντηλίκι!!! Μόλις βρούμε τον άνθρωπο που θ΄ αναλάβει διευθυντής, θα βρεθούμε στην ίδια ραδιοφωνική στέγη.
Τα γράφω αυτά για να τον ευχαριστήσω, αφού χθες βοήθησε στο θέμα της ΕΝΩΣΗΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ.
Βοήθησε στο να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες και να "δέσουμε" την είδηση.
Βασίλη, σ΄ ευχαριστώ