Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ο κ. Μπατσιάκος απειλεί;

Στις 21:49 χτύπησε το τηλέφωνό μου. Απάντησα όπως κάνω πάντα και ήταν ο κ. Μπατσιάκος ο οποίος μετά τους τραμπουκισμούς εναντίον του κ. Χατζή ανέλαβε να μας απειλήσει και να μας πει να θυμόμαστε το όνομά του. "άκου γλυκέ μου"  είπε ο πολλά βαρύς κ. Μπατσιάκος για να του πω ένα άντε ......, που θα μου πεις και γλυκέ μου του είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Κύριε Μπατσιάκο, συγνώμη αλλά τα γούστα σας γούστα σας,  μακριά....
όμως από μένα.
Να ξέρετε πως συζητώ με τον οποιονδήποτε και για όση ώρα χρειασθεί, αλλά όχι με αυτούς που έχουν μάθει να παριστάνουν τους νταήδες.
Καταλαβαίνω τον πόνο σας, αφού δεν πετύχατε τον στόχο σας, αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω.
Καληνύχτα και σας καλώ να το πάρετε αλλιώς, γιατί δεν σας παίρνει.
Θα σας καλούσα την Κυριακή στο Στάδιο της Χαλκίδας, αλλά δεν μπορώ να το κάνω, γιατί δεν είμαι Χαλκιδάρα. Απλά είμαι στην Εύβοια και δεν θα μπορούσα να είμαι ουδέτερος........