Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Καλημέρα κύριε πρόεδρε

Θα πρέπει να γράψω κάτι προς τον πρόεδρο του ΛΗΛΑ κ. Κοτσίφη, γιατί το παιχνίδι χόντρυνε πολύ.
Κύριε πρόεδρε βρέθηκα χθες στο γήπεδο του Αγίου Νικολάου για να παρακολουθήσω τον αγώνα ΕΥΒΟΪΚΟΣ ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ. Κάποια στιγμή ήρθε ο πρόεδρος του ΕΥΒΟΪΚΟΥ κ. Μπαρίτας και μου είπε πως μιλήσατε και του είπατε για το σχόλιο που έκανα για τους μικρούς που έδωσε ο ΛΗΛΑΣ στον ΕΥΒΟΪΚΟ. Κύριε Κοτσίφη έλεος. Πρώτα λέγατε πως μου έλεγε ο κ. Παπαθανασίου για τα όσα συμβαίνουν στον ΛΗΛΑ. Τώρα μου τα λέει ο κ. Μπαρίτας;
Μήπως έχετε να πείτε κάτι για τις απειλές και τις ....
ύβρεις μελών του διοικητικού σας συμβουλίου εναντίον μου;
Μήπως έχετε να πείτε δημόσια κάτι από αυτά που ακούτε μέσα στο γραφείο σας από αυτούς τους κυρίους;
Κύριε Κοτσίφη λυπάμαι ειλικρινά. Είσθε νέος στο χώρο και αν αντέξετε θα μάθετε πολλά.
Εγώ δεν επεδίωξα ποτέ τον υποβιβασμό του ΛΗΛΑ για να κατηγορήσω την διοίκηση.
Εγώ δεν πήρα ποτέ το παιδί μου από τον ΛΗΛΑ να το πάω σε άλλη ομάδα γιατί δεν ήμουν στην διοίκηση και δεν γούσταρα αυτούς που διοικούσαν.
Εγώ δεν πήγα στην κερκίδα για να βρίζω και να κοροϊδεύω τα παιδιά των άλλων.
Εγώ δεν βγήκα ποτέ στα καφενεία για να αποκαλέσω λαμόγια άλλα μέλη της διοίκησης και την επομένη να είμαι μαζί τους στο ΔΣ.
Εγώ δεν έστειλα ποτέ ποδοσφαιριστές σε άλλη ομάδα για να παίξει το παιδί μου.
Κύριε Κοτσίφη, σας εύχομαι καλή επιτυχία και μακάρι να κατακτήσετε το πρωτάθλημα. Σύμφωνα με μέλη του ΔΣ είσθε το φαβορί. 
Στο τέλος όλοι θα κριθούν.
Να ξέρετε πάντως πως όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει κι εγώ πολλά και δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι σαν κι αυτούς που μπαινοβγαίνουν στο ΔΣ του ΛΗΛΑ ανάλογα με τα προσωπικά τους συμφέροντα και τις προσωπικές τους φιλοδοξίες.
Και κάτι τελευταίο. Οι καλύτεροι πληροφοριοδότες μου είναι δίπλα σας κι αν χρειασθεί όταν θα χρειασθεί θα σας πω το μυστικό.
Όσο για τον κ. Μπαρίτα, καλύτερα θα ήταν να του λέγατε για την προσπάθεια που κάνατε να του πάρετε τον ποδοσφαιριστή από την Βόρεια Ελλάδα. Τον συμπαίκτη του Χαριστέα!!!!
Του τα είπατε αυτά κύριε Κοτσίφη;
Να του τα πείτε για να ξέρει αυτούς που του άπλωσαν χέρι φιλίας.