Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Το αντίο του κ. Νίκου Ρόγκα

Τέλος καλό όλα καλά.
Ο Ηρακλής Ψαχνών στην σέντρα την Κυριακή 27/9.
Μπορεί εγώ να μην είμαι κοντά σε αυτή την προσπάθεια που γίνεται για να μπορέσει η ομάδα να επιστρέψει εκεί πού ήταν αλλά,
είμαι υποχρεωμένος  να ευχαριστήσω τον κ. Στούπα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου να συνεργασθώ με  την ομάδα (Κ20) την περσινή χρονιά,  και ταυτόχρονα την προσωρινή διοίκηση του
κ. Πριόνα για την εμπιστοσύνη που έδειξε να αναλάβω την ομάδα σε μία δύσκολη χρονιά. Τον κ. Γιώργο Σίδερη που ήταν κοντά μου από το πρωί μέχρι το βράδυ για να φτιάξουμε την ομάδα όσο ποιο καλύτερα γίνετε , και φυσικά τον συνεργάτη μου Μάριο Πριόνα που μαζί με ....

τον γυμναστή μας Κοσμά Καραγιώργο προσπαθούσαμε να κερδίσουμε τον χρόνο για να είναι η ομάδα έτοιμη όσο πιο γρήγορα γινόταν.
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω την άψογη συνεργασία που είχα την περσινή χρονιά  με τους κ. κ. Κ. Γκαλούφα ,Ν. Καλαβρή και Γ. Πριόνα   αλλά και τον φροντιστή της ομάδας κ. Μαντά.
Άφησα τελευταίους τους παίχτες γιατί αξίζουν ιδιαίτερα συγχαρητήρια για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν  πέρυσι,  όπως  και την φετινή χρονιά που προσπαθούν μαζί με τα νέα παιδιά  να δουλέψουν μαζί και όσο γίνετε καλύτερα για να κάνουν τον Ηρακλή πάλι δυνατό.
Παιδιά συνεχίστε και ο κόπος σας θα ανταμειφτεί.
Ευχαριστώ και τα ΜΜΕ που όλο αυτό το διάστημα ήταν κοντά σε όλη μας την προσπάθεια.
Καλή επιτυχία στην νέα διοίκηση
Σας ευχαριστώ όλους. Ν. Ρόγκας

Υ.Γ. Αντώνη Πριόνα και Γιάννη Μαρίνο σας ευχαριστώ.