Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Ραδιοφωνικά

Δεν έχω μάθει το άθλημα της ρουφιανιάς, αλλά δεν μπορώ και ν΄ αφήνω και την ρουφιανιά να με πλακώσει.
Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι πιστεύουν σε φαντασιώσεις και μυθεύματα τρίτων.
Καθαρές κουβέντες φίλε μου. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Μπορεί οι φαντασιώσεις μιας κυρίας να μας ξεπερνούν όλους, αλλά θα έπρεπε να ξέρεις πως εγώ με την....
οικογένειά μου δεν παίζω και δεν παίζω με τις οικογένειες άλλων. Μη θυμώνεις λοιπόν μ΄ αυτά που διαβάζεις. Θα έπρεπε να θυμώνεις με τις φαντασιώσεις της κυρίας.
Λυπάμαι ειλικρινά, αλλά η θέση μου είναι καθαρή.
Εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβεις πως το ραδιόφωνο δεν είναι εργαλείο στα χέρια φαντασιόπληκτων, ούτε για να περνάμε την ώρα μας.
Όσο για τον Βασίλη, ξέρεις πως έχει δικαίωμα να κάνει τις επιλογές του και δεν εξαρτάται από μένα, ούτε εγώ από αυτόν.
Είχα υποχρέωσει να τον ενημερώσω γι΄ αυτά που η κυρία έλεγε, πριν σου πω ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην απόφασή σου ν΄ απομακρυνθεί. Ξεχνάς όμως εύκολα. Δεν πειράζει.
Τα γράφω αυτά και θα συνεχίσω, όσο η κυρία λέει τις ασυναρτησίες της δεξιά κι αριστερά.