Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Καλημέρα

"Αν είσαι άνδρας βγες έξω ρε".
Όταν δύο πιτσιρικάδες ή και μεγάλη καμιά φορά μάλωναν αυτό το έλεγε, ο ένας στον άλλον.
Οι εποχές άλλαξαν. Άλλαξαν όχι γιατί δεν υπάρχουν και πολύ άνδρες, αλλά επειδή πάψαμε πλέον να θεωρούμε μαγκιά και δύναμη, αυτά που μπορούν να κάνουν άνδρες, αφού υπάρχουν γυναίκες που κάνουν περισσότερα και για να λέμε την αλήθεια, υπάρχουν άνδρες, από τους αρχαίους χρόνους, οι οποίοι κάνουν τους μάγκες έξω και μέσα στπο σπίτι, έχουν δοκιμάσει και...
την παντόφλα και το σκουπόξυλο και άλλα εργαλεία και αξεσουάρ!!!
Καλημέρα, στον Χαλκιδάρα, ο οποίος κρυμμένος κάτω από την φουστίτσα μας προκαλεί, λέγοντας το γνωστό "αν είναι άντρας"!!
Σαν κι εσένα μεγάλε όχι δεν είμαι. Τόσο πολύ άνδρας δεν πρόλαβα να γίνω. Πάντως αν και είμαι 58 χρόνων, δεν έχω στηθεί στα τέσσερα και να έχω πίσω μου την πίεση, ούτε έπεσα στα γόνατα για να βλέπω μπροστά μου τα εργαλεία άλλων. Εσύ πάντως φαίνεται πως αυτά τα έχεις για πρωινό και μπράβο σου. Το πόσο Χαλκιδάρα είσαι το ξέρουν και οι κότες. Όσο Χαλκιδάρας, άλλο τόσο και άνδρας είσαι. 
Καλημέρα και να προσέχεις τα γόνατά σου, για να μην ματώσεις.