Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Όχι βέβαια

Η ζωή είναι μικρή και δεν αξίζει να την σπαταλάς για κανέναν και για τίποτα, εκτός από την οικογένειά σου.
Σ΄ αυτή την μικρή ζωή, έχω κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα και απέμειναν κάποια ακόμη.
Δεν έχω σκοπό να διανύσω κάποια από αυτά με ανθρώπους οι οποίοι νομίζουν πως μπορούν να με χρησιμοποιούν για να πετυχαίνουν τους στόχους τους.
Περνάω απέναντι και θα κάνω αυτά που γουστάρω χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανέναν.
Εγώ δεν ρώτησα κανέναν πόσα ζήτησε και πόσα πήρε για να κάνει μια δουλειά και δεν ρώτησα επίσης κανέναν για να μάθω πόσα έδωσε για να του κάνουν κάποιοι....
κάποια δουλειά.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, κάποιους τους ενοχλούν τα σχόλιά μου και αντιδρούν, αλλά έχουν την απαίτηση να μην αντιδρώ εγώ  όταν με ρουφιανεύουν αυτοί και με συκοφαντούν.
Ούτε καφέ δεν μπορούμε να πάμε να πιούμε κάπου και τηλεφωνούν δεξιά κι αριστερά για να ενημερώσουν τους πάντες!!!
ΤΕΛΟΣ.
Η παράσταση έλαβε τέλος κι ας λένε όσα θέλουν.
Κρατάω την εκτίμηση και τον σεβασμό προς κάποιους και για τους άλλους δεν θα μπορέσω.
Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ γι΄ αυτούς που πιστεύουν σ΄ εμένα και θέλουν τις υπηρεσίες μου.
Για τους άλλους θα φροντίσουν αυτοί που ανέλαβαν υπηρεσία.