Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Όλοι ΛΗΛΑΣ είμαστε

Όλα καλά και άγια, αλλά εγώ δεν αλλάζω. Είμαι κάτοικος και δημότης Βασιλικού και δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο, εκτός από ΛΗΛΑΣ.
Μπορεί να μην είμαι τόσο φανατικός όπως κάποιοι άλλοι "περαστικοί", αλλά τόσα χρόνια, αυτοί οι φανατικοί, οδηγούν τον ΛΗΛΑ στα ίδια και χειρότερα. Αυτοί έχουν το ΕΓΩ τους πάνω από τον ΛΗΛΑ.
Μπορεί να διαφωνώ με την εκάστοτε διοίκηση, τον εκάστοτε...
προπονητή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είμαι ΛΗΛΑΣ.
Σαν κι εμένα υπάρχουν και άλλοι και μάλιστα πολλοί, οι οποίοι όμως αντιδρούν τελείως διαφορετικά για λόγους που όλοι ξέρουμε.
Με κάποιους από αυτούς έχουμε και μια διαφορά. Αυτοί πέρα από την όποια αγάπη έχουν για τον ΛΗΛΑ, έχουν ματώσει και οικονομικά και δεν ήθελαν να τους χαρακτηρίζουν ηλίθιους, άχρηστους  και άλλα τέτοια. Πιστεύουμε πως αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο προτιμούν να απέχουν ή ακόμη και να βοηθούν άλλες ομάδες και όχι τον ΛΗΛΑ.
Όποιος θέλει να το αναλύσουμε περισσότερο ας κάνει ερωτήσεις και θα πάρει απαντήσεις.