Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Καλημέρα

Δεν μ΄ ενδιέφεραν ποτέ οι εντυπώσεις και τα μπράβο και τα ζήτω στο fb.
Ανήκω στους ανθρώπους που γράφουν την άποψή τους, χωρίς φόβο και πάντα ελεύθερα.
Δεν υποχρεώνω κανέναν να είναι φίλος μου, ούτε απαιτώ από κανέναν να υιοθετήσει τις δικές μου απόψεις.
Τα όσα ακούσθηκαν χθες στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 ήταν αναμενόμενα για μένα και αν θέλετε, έπρεπε να ακουσθούν αφού τα πιστεύει ο προπονητής του ΛΗΛΑ κ. Νίκος Ρόγκας, αλλά και η σημερινή διοίκηση του ΛΗΛΑ Βασιλικού.
Προσωπικά θα μπορούσα να αποφύγω τα πάντα,....
αφού κανείς δεν με υποχρέωνε να μιλήσω με τους προπονητές. Το ήθελα όμως, γιατί έπρεπε να βγάλει από μέσα του ο κ. Ρόγκας αυτά που έβγαλε και φυσικά ο κόσμος να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Είμαι από τους ανθρώπους που δεν σκύβω το κεφάλι και που δεν μπερδεύω το ποδόσφαιρο με την οικογένεια κανενός.
Θα μπορούσα να γράψω και να πω πολλά και για πολλούς, αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν θα το κάνω όσο ζω, ακόμη κι όταν με προκαλούν.
Μίλησε ο κ. Ρόγκας για πόλεμο που κάνω στον ίδιο και την ομάδα.
Κύριε Ρόγκα, όταν κάποιος δεχθεί επίθεση, οργανώνει την άμυνά του.
Τα αμυντικά συστήματα είναι πολλά κι ως προπονητής εσείς τα ξέρετε.
Ένα από αυτά είναι και το "καλύτερη άμυνα, είναι η επίθεση" κι εσείς το επιλέξατε.
Αν αυτό το σύστημα έφερε αποτέλεσμα, το κρίνουν όλοι.
Προσωπική μας άποψη είναι πως αυτό το σύστημα σας οδήγησε σε κακό αποτέλεσμα για έναν απλό λόγο. Δεν είχατε τα απαραίτητα για μια τέτοια επίθεση.
Εγώ δεν σας έκρινα ούτε ως άνθρωπο, ούτε ως προπονητή και δεν μπορεί κανείς να το διαψεύσει αυτό.
Εσείς τα κάνατε όλα μαζί και μπράβο σας.
Δική σας επιλογή ήταν να πάτε στον ΛΗΛΑ και καλά κάνατε.
Για ποιον λόγο έπρεπε υποχρεωτικά εγώ να ακολουθήσω την δική σας επιλογή, όταν στον ΛΗΛΑ από το Φθινόπωρο οι διοικούντες έκαναν απίστευτα πράγματα και μας στοχοποίησαν επειδή εμείς θέλαμε η ομάδα να είναι του Βασιλικού;
Αγαπητέ κύριε Ρόγκα, σας το έχω πει πολλές φορές. Κάνετε την δουλειά σας και καλά κάνετε.
Όχι όμως να δεχθούμε πως εσείς και κάποιοι φίλοι σας στο fb χαρακτηρίζουν εμάς αχάριστους, επειδή δεν συμφωνούμε μαζί σας. Κάποιοι από αυτούς κύριε Ρόγκα, "σας σταύρωσαν" πολλές φορές στο παρελθόν και όταν έμειναν ξέμπαρκοι ήρθαν δίπλα σας.
Κύριε Ρόγκα, εσείς προσωπικά με κάποια μέλη της σημερινής διοίκησης του ΛΗΛΑ, είχατε έρθει ακόμη και στα χέρια, αλλά όσο τα χρόνια περνούν, τα ξεχνάμε όλα.
Κύριε Ρόγκα για να το κλείνουμε το θέμα, από την δική μας πλευρά.
Δεν αναφέρθηκα ποτέ στην οικογένειά σας, αλλά ούτε και προκάλεσα κακό στην επιχείρησή σας.
Δεν έχω γράψει ποτέ τίποτα εναντίον της σχολής και της ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ. Δεν έχω γράψει ποτέ εναντίον ποδοσφαιριστών της ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ, της σχολής σας, αλλά ούτε και εναντίον των ποδοσφαιριστών του ΛΗΛΑ.
Βρείτε κάτι αρνητικό και πείτε το να το μάθω κι εγώ.
Δεν δίστασα να πάρω θέση και να σταθώ απέναντι σε δημοσιογράφους οι οποίοι ήταν εναντίον σας και αυτά τα ξέρετε καλά. Δεν το έκανα επειδή σας γνώριζα, αλλά επειδή ήταν άδικοι και εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα άλλων σχολών.
Κύριε Ρόγκα τα λάθη είναι ανθρώπινα.
Κάντε όποια συνεργασία θέλετε με τον ΛΗΛΑ, αλλά όχι όταν κάτι δεν πάει καλά, να ψάχνουμε να τα φορτώσουμε όλα σε άλλους.
Εγώ όταν κάνω λάθος, ζητώ δημόσια συγνώμη.
Το τι θα κάνετε εσείς δημόσια, δεν θα σας το υποδείξω εγώ.
Καλημέρα και σας ευχαριστώ για το τηλεφώνημα και την συγνώμη προς την οικογένειά μου.