Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Τέλος ανοχής

Δεν έχω την απαίτηση να σεβαστεί κάποιος εμένα ή την οικογένειά μου.
Όταν όμως θέλει να διαψεύσει κάτι που γράφω, να μην αποφεύγει την απάντηση με συκοφαντίες.
Κύριοι έγραψα πως το αστείο τελείωσε εδώ.
Έκανα πως δεν ήξερα τι γινόταν πίσω από την πλάτη μου, για να δω που μπορούσατε να φτάσετε.
Εγώ άντεξα και δεν έπεσα στις παγίδες σας.
Εύχομαι ν΄ αντέξετε κι εσείς. Εγώ πάντως ούτε παγίδες....
θα στήσω, ούτε και θα συκοφαντήσω εσάς και τις οικογένειές σας.
Θα γράφω αλήθειες και όποιος θέλει ας τις διαψεύσει δημόσια.
Από τώρα και στο εξής, σας δηλώνω πως θα φροντίσω για μένα και την οικογένειά μου και δεν με νοιάζει αν η αλήθεια σας πονέσει.
Η ανοχή μου τελείωσε και το γιατί το ξέρετε εσείς.
Τα μέλη της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ να ξέρουν πως δεν θα καταφέρουν να συνεχίσουν  όπως μέχρι σήμερα εναντίον μου. Τώρα ο καθένας χωριστά, θα αναλάβει τις ευθύνες του και δεν θα μπορεί να λέει "όχι εγώ, αλλά οι άλλοι".
Τώρα όλα θα έχουν ονοματεπώνυμο.
Λυπάμαι αλλά όπως κάποιοι μιλούν για την δική τους οικογένεια, έτσι κι εγώ θα μιλώ και θα προστατέψω την δική μου.