Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Καλημέρα κύριε Ελευθεριάδη

Εμείς έχουμε μάθει να γράφουμε ελεύθερα και χωρίς να μασάμε τα λόγια μας και αυτό θα κάνουμε και σήμερα.
Χθες εκεί που καθόμουν σε μια καρέκλα από τις πολλές που υπήρχαν στην αίθουσα της Γενικής Συνέλευσης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ διαπιστώνω πως πίσω μου ήρθε και κάθισε ο κ. Γιάννης Ελευθεριάδης πρώην πρόεδρος του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, πρώην πρόεδρος του ΛΗΛΑ και πρώην πρόεδρος της ΑΕΚ Χαλκίδας.
Τι θα λέγατε εσείς....
αν ήσασταν στην θέση μου;
"Πίσω μου σ΄ έχω σατανά"  θα λέγατε.
Τι θα λέγατε αν ήσασταν στην θέση του κυρίου Ελευθεριάδη;
"Μπροστά μου σ΄ έχω Πουθενά" θα λέγατε.
Τέλος πάντων. 
Για να μην αρχίσουν κάποιοι και λένε διάφορα, είχα κάθε διάθεση να βοηθήσω με τις μικρές μου δυνάμεις μια διοίκηση με τον κύριο Ελευθεριάδη, αλλά ένας "πουθενάς" δεν μπορεί να είναι χρήσιμος.  
Εύχομαι  ειλικρινά για το καλό της ομάδας, αυτή την φορά να μην γίνουν τα ίδια λάθη και ο κ. Ελευθεριάδης να μην δεχθεί τις λάθος επιλογές, γιατί με κάτι τέτοια την πλήρωσε ακριβά.
Κύριε Ελευθεριάδη, έχετε ανθρώπους με τους οποίους μπορείτε να έχετε μια καλή συνεργασία. 
"Πουθενάδες" πραγματικοί πέρασαν από τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και δεν είναι ανάγκη να μπούνε στο ΔΣ για συμπλήρωμα και για να μεταφέρουν δεξιά κι αριστερά ότι ακούνε στις συνεδριάσεις του ΔΣ.
Εγώ όταν ξεπεράσω το στάδιο "του πουθενά", θα σας φέρω πρόταση χορηγίας τέτοια που θα σας επιτρέψει να κάνετε πρωταθλητισμό στην Γ΄ Εθνική.
Καλημέρα και επιτυχίες το 2019