Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

...είμαι εδώ

 Είμαι εδώ και δεν υπήρξα ποτέ διπρόσωπος και με συμπεριφορά φιδιού.
Είμαι ελεύθερος άνθρωπος, με ελεύθερη σκέψη και με την δική μου άποψη.
Εκτιμώ ανθρώπους και το έχω αποδείξει και δεν έχω κανένα παράπονο από αυτούς.
Είναι απίστευτο, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που στάθηκαν δίπλα μου, χωρίς να απαιτούν ανταποδοτικά.
Οι εξαιρέσεις είναι λίγες και οι οποίες έφτασαν μέχρι και τις απειλές, μέχρι και τις συκοφαντίες, μέχρι και την προσπάθεια να προσπαθούν να εκθέσουν και να απειλήσουν,,,, ανθρώπους για τους οποίους πίστευαν πως με βοηθούσαν!!!!
Τέλος σε όλα. Αύριο θα αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.
Δεν έχει κανένα νόημα, ούτε θα κερδίσει κανείς τίποτα, αν πάμε μια μέρα πίσω.
Δημόσια συγνώμη για τις συκοφαντίες σας.
Αν δεν απευθυνόσασταν σ΄ εμένα, θα κάνω πως πιστεύω, αν με δημόσια δήλωσή σας το κάνετε γνωστό.
Χωρίς αυτό, εγώ δεν θα κάνω συμβιβασμούς.
Εγώ έχω την άποψη που λέει:
"Με τους ανθρώπους άνθρωπος και με τα φίδια, πάλι άνθρωπος, αρκεί κι αυτά να είναι άκακα".