Δευτέρα 22 Αυγούστου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είναι και ο μπάρμπα Στέλιος, αν και ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας με ταλαιπωρεί αρκετά το τελευταίο διάστημα. Έχουμε γράψει πως εγώ θα σας λέω τα πάντα, ευχάριστα ή δυσάρεστα.
Μεγάλωσα πλέον και πρέπει να προσέχω περισσότερο. Ως διαβητικός είχα καταφέρει με λίγη προσοχή στην διατροφή και πολύ περπάτημα σε καθημερινή βάση, να το αντιμετωπίζω. 
Τα χρόνια όμως πέρασαν, το άγχος είναι μεγαλύτερο και πρέπει πλέον να ακολουθήσω τις οδηγίες των γιατρών, για να μην έρθουν τα ....χειρότερα.
Κάποιες εξετάσεις που έκανα, είχαν δείξει πως κάτι τρέχει και όπως ήταν φυσικό αγχώθηκα, γιατί ο νους μου πήγε στο πολύ κακό. Την Παρασκευή είχαμε όλα τ΄ αποτελέσματα και διαπιστώθηκε πως δεν ήταν αυτό που φοβόμουν αλλά κάτι που είχε σχέση με τις επιπλοκές που έχει ένας διαβητικός.
Εμένα "με χτύπησε" στο αριστερό πόδι και ήταν αναμενόμενο να είναι το αριστερό, για πολιτικούς λόγους!!! χα χα χα. 
Τώρα πλέον ξέρω και από σήμερα μπήκα σε πρόγραμμα αντιμετώπισης της κατάστασης με ιατρική φροντίδα και φυσικά με διατροφή που θα βοηθήσει.
Αυτά για την υγεία μου και θέλω να γράψω ένα μεγάλο ευχαριστώ, στις φίλες και τους φίλους που ήταν δίπλα μου όλες αυτές τις μέρες.
Να στείλω κι ένα μήνυμα προς αυτούς που δεν μπόρεσαν να κρύψουν την χαρά τους, με το πρόβλημά μου. 
Να ξέρουν πως ο μπάρμπα Στέλιος δεν χάνει ποτέ την ανθρωπιά του και πάντα όταν υπήρχαν προβλήματα στην οικογένειά τους, ευχόμουν τα καλύτερα.
Καθαρές κουβέντες. Κανείς δεν ξέρει πότε θα κλείσει τα μάτια του κι εγώ δεν φοβάμαι την ώρα που θα συμβεί αυτό.
Σε λίγους μήνες θα είμαι έτοιμος να καλέσω την κόρη μου να αναλάβει να διοικήσει ένα κομμάτι της δουλειάς και έτσι να στηρίξει την οικογένεια. Θα είμαι δίπλα της και θα την στηρίξω με κάθε τρόπο.
Δόξα τον Θεό οι κόρες μου και η μητέρα τους είναι σε πολύ καλό δρόμο και θα τα καταφέρουν.
Εγώ θα συνεχίσω στο χώρο της ενημέρωσης και φυσικά δεν αλλάζω και την γραμμή που έχω όλα αυτά τα χρόνια.
Το apopsignomi θα συνεχίσει αδέσμευτο, χωρίς κωλοτούμπες και χωρίς συμβιβασμούς.
Στο τέλος θα δούμε αν θα βγω νικητής και από αυτή την μάχη, αλλά είναι βέβαιο πως θα βγω με παράσημα για τα παιδιά μου, για τα οποία όλοι λένε τα καλύτερα.
Αυτό είναι το πραγματικό παράσημο για κάθε γονιό.