Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είμαι κι εγώ, έστω και για μία φορά το μήνα.
Είχα ενημερώσει εδώ και μήνες πως ο δικός μου κύκλος στο apopsignomi έκλεισε και πως δεν είχα κανέναν λόγο να συνεχίσω.
Είμαι και θα είμαι υπεύθυνος για ότι γράφουν οι κυρίες που ανέλαβαν, μέχρι και το τέλος Αυγούστου του 2023. Από εκεί και μετά, θα είναι οι ίδιες υπεύθυνες και εύχομαι να τα πάνε καλά.
Τέθηκε ένα θέμα χθες, για σχόλιο που αφορούσε τον πρόεδρο Επιτροπής Διαιτησίας κύριο ....Μπάμπη Καρατζά και τα κορίτσια το είχαν γράψει την Δευτέρα 15 Απριλίου.
Δεν το είχα διαβάσει, αλλά όταν ενημερώθηκα, μπήκα και το διάβασα.
Δεν είναι ψέματα τα όσα διάβασα σε αυτό το σχόλιο και όλοι ξέρετε πως εγώ δεν υπήρξα φίλος του κυρίου Καρατζά, ούτε και ένας από αυτούς που τον αξιολόγησαν ως διαιτητή, ως παρατηρητή διαιτησίας, η ως πρόεδρο της Επιτροπής Διαιτησίας κλπ.
Αυτό που έχω εγώ από τον κύριο Καρατζά, είναι ένα εξώδικο που πήρα στα χέρια μου πριν κάποια χρόνια και το έχω ακόμη στην τσάντα μου, ως παράσημο.
Εξώδικο έχω και από τον κύριο Γιάννη Ρέτσα, το οποίο όμως δεν το έχω στην τσάντα μου, γιατί από τον κύριο Ρέτσα, ο οποίος πρόδωσε τον κολλητό του, μπορούσα να περιμένω τα πάντα.
Λοιπόν για να κλείσω το θέμα εδώ, το σχόλιο λέει "η μεγάλη ευθύνη ανήκει στην κεφαλή της ΕΠΣΕ, η οποία ήθελε και θέλει τον έλεγχο της διαιτησίας και την καθοδήγηση των διαιτητών". 
Αυτό το λένε όλοι κι εγώ δεν έχω λόγους να τους αμφισβητήσω.
Υπάρχει κι ένα άλλο θέμα, το οποίο αφορά τον τέως πρόεδρο της Δροσιάς και φίλο μου κύριο Γιάννη Λάμπρου. Κάποιοι πιστεύουν πως ο κύριος Λάμπρου μεταφέρει σε μένα πληροφορίες.
Πραγματικά λυπάμαι.
Άλλοι χρησιμοποίησαν τον κύριο Λάμπρου και όχι εγώ αυτόν ή αυτός εμένα.
Αν θέλουν μπορώ να γράφω για μέρες, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί με τον κύριο Λάμπρου έχουμε ξεκαθαρίσει, πως δεν θα μιλάμε για θέματα της ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ, για να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας.
Αυτό το θέμα είχε παίξει και στο παρελθόν και θα θυμίσω πως τότε είχε δημόσια ζητήσει να με καλέσουν σε ένα ΔΣ και να τους αποκαλύψω ποιος με ενημέρωνε και πολλές φορές με μηνύματα.
Δεν το τόλμησαν ποτέ.
Κλείνω γράφοντας πως το σχόλιο προέκυψε μετά από επικοινωνία με πρόσωπο το οποίο είχε ακούσει πολλά, από πρόσωπο της διοίκησης της ΕΠΣΕ και το οποίο φιλοδοξεί να είναι ο επόμενος πρόεδρος!!!!!!
Καλή σας νύχτα