Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

φαπούλες

 - Επειδή εμείς έχουμε την δική μας άποψη και δεν την διαπραγματευόμαστε, όποιος αρμόδιος την αμφισβητεί μπορεί δημόσια να την διαψεύσει, με επιχειρήματα και πολύ ευχαρίστως να του ζητήσουμε και συγνώμη. Στο μιλητό πάντως, δεν θα κάνουμε πίσω και καμία σχέση δεν έχει το αν με κάποιους θιγόμενους έχουμε φιλική... σχέση ή ακόμη και συγγενική.

- Είπα σε κάποιον άνθρωπο του ποδοσφαίρου κάτι και έδειχνε να μην μπορεί να το πιστέψει. Του είπα πως και η μάνα μου η οποία εδώ και κάποια χρόνια έχει φύγει από την ζωή, σηκωθεί από τον τάφο και μου ζητήσει να κάνω κωλοτούμπα, θα της πω να ξαναμπεί στον τάφο της.

- Εγώ μπορεί να είμαι κακός, αλλά δεν είμαι κωλοτούμπας και δεν κάνω πίσω, για κανέναν και τίποτα. Πολύ σύντομα θα μάθουν όλες και όλοι, πως υπάρχουν και άλλοι, περισσότερο κακοί από εμένα. Απλά αυτοί φροντίζουν την τσέπη τους.