Άκρα του τάφου σιωπή!!!
Ο Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Ζεμπίλης και γενικότερα η ΔΕΥΑΧ έδωσαν απαντήσεις και με στοιχεία σε αυτούς που ψευδώς διέδιδαν πως βρέθηκε εξασθενές χρώμιο στο νερό της Χαλκίδας.
Τώρα καλούν αυτούς που έλεγαν το αντίθετο και αυτούς που έλεγαν πως είχαν μετρήσεις, οι οποίες έδειχναν εξασθενές χρώμιο, να δώσουν τις μετρήσεις στη δημοσιότητα.
Εμείς ρωτάμε:
Γιατί ο Δήμαρχος έπρεπε να παραιτηθεί και δεν πρέπει να παραιτηθούν όσοι διέδιδαν ψευδώς την ύπαρξη εξασθενούς χρωμίου;
Γιατί δεν δίνουν τα στοιχεία στη δημοσιότητα;
Γιατί θέλουν να μας κάνουν να υποψιαστούμε πως έκαναν ό,τι έκαναν για λόγους συμφέροντος;
Όπως ζητούσαν στοιχεία από τον Δήμαρχο, ας δώσουν τώρα τα δικά τους.
Θα κάνουν την κοτούλα ή μήπως την πάπια;