23 Μαρτίου 2009

Χρήστος Παγώνης

Χωρίς μηχανή
Μόνο με βαγόνια

Μια λάθος κίνηση ή κίνηση απελπισίας φάνηκε να είναι η κίνηση του πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Χρήστου Παγώνη, η επιθυμία του να είναι υποψήφιος Δήμαρχος Χαλκιδέων.
Κύριε Παγώνη, αυτοί που σέβονται τις διαδικασίες, δεν πιέζουν, δεν προσβάλουν, έστω και έμμεσα, τους «αντιπάλους» για το χρίσμα και πάνω από όλα δεν δηλώνουν πως ξέρουν καλύτερα από τους άλλους κάποια πράγματα.
Κριθήκατε σε εκλογικές αναμετρήσεις από τους Ευβοείς και δεν δείξατε πως θα μπορούσατε να είστε στη Βουλή των Ελλήνων. Αυτό δεν σημαίνει πως σας προτιμούν για Δήμαρχο.
Κύριε Παγώνη, ανεβήκατε σε βαγόνι για να φτάσετε με τρένο μέχρι το χρίσμα, αλλά δεν είδατε πως το βαγόνι που ανεβήκατε δεν ήταν «δεμένο» με μηχανή!!!
Κύριε Παγώνη, βιαστήκατε. Έπρεπε να περιμένετε να αρχίσει να λετουργεί ο σταθμός του ΟΣΕ και μετά να επιβιβαστείτε στο τρένο.
Κύριε Παγώνη,
γιατί θα πρέπει όσοι αποτυγχάνουν να μπούνε στη Βουλή να ζητούν στήριξη για να πάνε για Δήμαρχοι ή Νομάρχες;
Εμείς πιστεύουμε πως ο κ. Παγώνης, επειδή ξέρει πως δεν θα μπορέσει να εκλεγεί Βουλευτής, έκανε μια κίνηση απελπισίας. Ξέχασε τις διαδικασίες και προχώρησε με συγκεντρώσεις και δηλώσεις μήπως και καταφέρει να πιέσει την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ.
Φυσικά ο κ. Παγώνης με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να έχει στο πλευρό του και κάποιον Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος θα αποβλέπει στη στήριξη του κ. Παγώνη. Στήριξέ με για να σε στηρίξω, θα είπε ο ένας στον άλλον.
Κύριε Παγώνη, οι πολίτες δεν τσιμπάνε. Το μόνο που θα πετύχετε είναι μια νέα επικράτηση του κ. Ζεμπίλη με εύκολο τρόπο.