14 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

«Ξεσκέπαστο»!!!!


Τι θα γίνει τελικά με τα φορτηγά του Δήμου;
Γιατί μεταφέρουν μπάζα, σκουπίδια και διάφορα αντικείμενα στην χωματερή
«ξεσκέπαστα»;
Δεν θα έπρεπε να έχουν την απαραίτητη
«κουκούλα»;
Γιατί άλλα ισχύουν για τους ιδιώτες και άλλα για τους Δήμους;