14 Ιουλίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

«ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΙ»

Ο καθένας βγάζει τα σκουπίδια ότι ώρα θέλει.
Αυτό το παρατηρήσαμε χθές κάνοντας μια βόλτα στην Χαλκίδα.
Επαγγελματίες και μάλιστα των καταστημάτων της παραλίας, έσερναν τις σακούλες απορριμμάτων μέχρι τον κάδο, απογευματινές ώρες.
Δεν γνωρίζουν άραγε πως πρώτα στον εαυτό τους κάνουν κακό;