Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΚΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά το Δημοτικό Συμβούλιο της 16ης Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το 6ο θέμα που αφορούσε τον ορισμό του Δ.Σ της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Νέας Αρτάκης, θα ήθελα να ενημερώσω, ότι λόγω ιδιαίτερων συνθηκών που είχαν δημιουργηθεί, επέλεξα να μην συνεχίσω ως πρόεδρος της ΔΗΚΕΝΑ.
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Αναστάσιο Πρατσόλη που μου ανέθεσε την ΔΕΠΑΝΑ και μου εμπιστεύτηκε την ανάπτυξη του πολιτιστικού τομέα της πόλης μας, καθώς και του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι».
Επίσης ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά τους συμπολίτες μας, οι οποίοι με την συμμετοχή τους στη δημιουργία των πολιτιστικών τμημάτων της ΔΕΠΑΝΑ και στις πολιτιστικές εκδηλώσεις όλης της χρονιάς και ιδιαίτερα στα ΚΥΖΙΚΕΙΑ 2009 έδειξαν την εμπιστοσύνη τους στη Δημοτική Αρχή όπου κι εγώ με τη σειρά μου ανταποκρίθηκα με συνέπεια και υπευθυνότητα.
Δηλώνω ότι θα εξακολουθήσω να συμμετέχω ενεργά ως Δημοτικός Σύμβουλος και είμαι στη διάθεση του Δημάρχου Αναστάσιου Πρατσόλη να με αξιοποιήσει με τον τρόπο που ο ίδιος πιστεύει.



Σας ευχαριστώ πολύ
Με εκτίμηση
Δημοτική Σύμβουλος
Γιώτα Οκτωνιάτη