Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΣΑΚΗΣ ΚΟΥΚΟΥΒΙΝΟΣ

Απάντηση
στο apopsignomi.blogspot.com



Αξιότιμοι Κύριοι,
Στο έγκριτο blog σας με ημερομηνία 05/08/2010 και με τίτλο "Δημοτικές Εκλογές" απευθύνεστε σε εμένα με μάλλον απαξιωτικό και ειρωνικό τρόπο, τον οποίο όμως αντιπαρέρχομαι και με καλείται να αφήσω τους πολίτες να αποφασίσουν ποιους πολιτικούς θέλουν να επιλέξουν για το νέο Δήμο Χαλκιδέων.
Πρέπει εδώ να σημειώσω ότι ο συνδυασμός μας και εγώ προσωπικά αυτό ακριβώς πράττουμε δίνοντας στην κρίση του πολίτη τη διάθεσή μας να ......
κατέλθουμε στις δημοτικές εκλογές και με ελεύθερο φρόνιμα και βούληση να επιλέξει ανεπηρέαστος ποιος θέλει να διοικήσει το Δήμο Χαλκιδέων.
Ακόμα, πρέπει να τονίσω ότι το ύφος του σχόλιού σας δεν περιποιεί τιμή στο blog σας όταν μου κάνετε μαθήματα δημοκρατίας και συντάγματος αλλά και αυτότο αντιπαρέρχομαι μη θέλοντας να απαντήσω στο ίδιο ύφος.
Πρέπει όμως να σας ενημερώσω ότι τα κόμματα και τα σεβόμαστε και τα θεωρούμε συστατικό στοιχείο της πολιτικής. Θεωρούμε όμως οτί και τα κόμματα πρέπει να καταλάβουν ότι η τοπική αυτοδιοίκηση θα πρέπει επιτέλους να λειτουργήσει ως ανεξάρτητος θεσμός λαικής κυριαρχίας χωρίς να υποκαθιστάται από τις εκάστοτε επιλογες κομμάτων.
Όσον αφορά τις ερωτήσεις πουμου απευθύνατε για το αν συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο του κ. Μπουραντά το 1994, το 1990 και το 2002 σας πληροφορώ ότι πράγματι συμμετείχα στα ψηφοδέλτια του κ. Μπουραντά το 1994, το 1998 και το 2002. Τα ψηφοδέλτια αυτά πράγματι είχαν τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ.
Δεν έχω σκοπό να διαγράψω την ιστορία μου και την πολιτική μου διαδρομή μέσα από την οποία αποκόμισα πολλές εμπειρίες.
Παραγνωρίζεται όμς το γεγονός ότι δεν φτάνει να συμμετέχεις σ'ένα ψηφοδέλτιο αλλά πρέπει και να εκλεγείς και εγώ εκλέχτηκα σε τρεις συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις με την ψήφο του Ευβοϊκού λαού.
Μας αναγνωρίζεται όμως, φαντάζομαι, το δικαίωμα να εμπλουτίζουμε τις απόψεις μας και τις θέσεις μας και όταν θεωρούμε ότι υπάρχουν λάθος πολιτικές να τις κριτικάρουμε και να διαφωνούμε με αυτές.
Εξάλλου, εμείς δε θυμηθήκαμε την ανεξάρτητη κάθοδο τώρα αλλά αταλάντευτα ακολουθούμε ανεξάρτητη πορεία απο τις δημοτικές εκλογές του 2006 όταν κατήλθα και παλι υποψήφιος Δήμαρχος Ανθηδόνας.
Υ.Γ.1: Όσο για τους πολιτικούς που πηγαίνουν όπου φυσάει ο άνεμος (φωτογραφίζοντας εμένα) έχω να παρατηρήσω ότι μάλλον κρίνεται εξ ιδίον τα αλλότρια.
Υ.Γ.2: Παρεπιπτόντως, να σας υπενθυμίσω ότι διεξάγατε δύο ψηφοφορίες για το Δήμο Χαλκιδέων και επειδή στην πρώτη το αποτέλεσμα δεν σας άρεσε επινοήσατε "επίθεση" υπέρ υποψηφίου και στην δεύτερη επειδή ούτε αυτό το αποτέλεσμα σας άρεσε κάνατε σαν να μην υπάρχει. Σας προτείνω άλλη φορά να βάζετε ψηφοφορίες που να έχουν μέσα μόνο τον εκλεκτό σας ώστε μα βγάζεται όποια αποτελέσματα σας αρέσουν.


"ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ"
Σάκης Κουκουβίνος