Σάββατο 30 Απριλίου 2011

«Τελικός -διαφήμιση»


Κάκος: «Να γίνει ένας τελικός
που θα θυμούνται όλοι»


Ενας τελικός που θα αποτελέσει διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στο εξωτερικό, ελπίζει ο Τάσος Κάκος πως θα είναι αυτός ανάμεσα σε Ατρόμητο και ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ το βράδυ του Σαββάτου (30/04, 20:30).
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κερκυραίος ρέφερι στον «NovaΣΠΟΡ FM 94,6»:
«Το πρωί έγινε η τελική σύσκεψη και πήγαν όλα όπως έπρεπε να πάνε. Είναι όλοι έτοιμοι για έναν μεγάλο τελικό. Εύχομαι να γίνει ένας......
 τελικός ανάλογος των δύο προηγούμενων που ήμουν παρών. Ένας τελικός είναι γιορτή και αποτελεί ευκαιρία να διαφημιστεί το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη. Να δώσουμε όλοι τον καλό μας εαυτό και να το απολαύσουμε. Εύχομαι να γίνει ένας τελικός που θα θυμούνται όλοι», δήλωσε ο Κερκυραίος ρέφερι.
Όσο για το πώς προετοιμάζεται για τον τελικό, είπε: «Ακολουθώ πάντα την ίδια διαδικασία. Είτε πρόκειται για τελικό, είτε για ντέρμπι, είτε ένα απλό ματς. Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα, ένας διαιτητής πρέπει πάντα να είναι έτοιμος, γιατί πάντα κρύβουν κινδύνους τα ματς και δεν πρέπει να χαλαρώνει ποτέ».
Για τον μη καταλογισμό πολλών φάουλ κατά τη διάρκεια των ματς: «Αυτή είναι η μορφή του ποδοσφαίρου. Πρέπει να υπάρχει συνεχής ροή και να μην παρεμβαίνει ο διαιτητής εκεί που δεν πρέπει, ώστε να αποκτά ο αγώνας ρυθμό. Εγώ-επειδή έχω παίξει και ποδόσφαιρο-σφυρίζω όπως θα ήθελα να με σφυρίξουν. Για να γίνει αυτό, βέβαια, πρέπει να βοηθήσουν και οι ποδοσφαιριστές. Αυτοί αναγνωρίζουν κάποια πράγματα και βοηθούν έναν διαιτητή να σφυρίζει όσο το δυνατόν λιγότερο».
Τέλος, ερωτηθείς αν ο τρίτος συνεχής τελικός επιθυμεί να μην είναι και ο τελευταίος του στο θεσμό του Κυπέλλου, απάντησε: «Εγώ θα είμαι παρών όποτε μου το ζητήσουν οι ομάδες. Αν συμβεί και στο μέλλον, θα με έκανε επίσης χαρούμενο».