Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Α1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο καθένας έχει την άποψή του. Κανείς δεν μπορεί να θεωρεί σωστή, μόνο την δική του άποψη.
Εγώ έχω γράψει την δική μου για την ομάδα που θα κατακτήσει το πρωτάθλημα και έχω δηλώσει πως δεν θα πάρω μέρος στα πανηγύρια. Αυτά τα κάνουν άλλοι και μπράβο τους.
Φυσικά κάποιοι κάνουν πολλά λάθη και ....
υποτιμούν την νοημοσύνη ανθρώπων που τους στηρίζουν, αλλά έτσι είναι η ζωή.
Επειδή κάποιοι ¨εργολάβοι της ενημέρωσης¨ προσπαθούν και ρίχνουν λάσπη, θέλω να τους πω πως εμείς δεν ανήκουμε στους κωλοτούμπες.
Εχουμε αποδείξεις και στηρίζουμε με πράξεις ανθρώπους τους οποίους είπαμε πως θα τους στηρίξουμε, έστω κι αν μάζεψαν δίπλα τους αυτούς που έβαζαν τρικλοποδιές.
 Ο Ηλίας Παπαϊωάννου ήταν αυτός που οδήγησε την Αρτάκη σε νίκη απέναντι στον Ευβοϊκό. Είχε κέφια ο Ηλίας και γιατί να μην έχει;
Κάποιοι τον ήθελαν εκτός ομάδας πριν λίγο καιρό!!! Το ξεχάσαμε;
Ο κ. Μπλέτσας ξέρει καλά ποιοί ήθελαν να διαλύσουν την ομάδα και ποιοί τον στηρίζουν.
Από την άλλη ο Ευβοϊκός πληρώνει τον χαρακτήρα του προπονητή του.
Τα έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό αυτά. Μην ξεχνάτε πως όλοι τον ανέβαζαν στα ουράνια, αλλά δεν είχαν μετρήσει πως στην ομάδα υπήρχε ένας Θοδωρής Σαλεμής!!
Δείτε την μπάλα που παίζει ο Ευβοϊκός μετά την αποχώρηση Σαλεμή.
Γιατί άραγε;
Τέλος πάντων. δεν μ΄απασχολεί πλέον το θέμα της Α1. Τώρα μιλούν άλλοι. Τώρα όλοι ξέρουν!!