Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

Δεν καταλαβαινω τίποτα αγαπητέ υβριστή. Δεν με φοβίζουν οι απειλές και οι μηνύσεις. Ξέρω ν΄ απαντώ γράφοντας την άποψή μου και μόνο. Δεν έχω χρήματα για να κάνω αυτά που κάνετε εσείς και φυσικά δεν θα κλείσω το στόμα μου για κανέναν και για τίποτα.
Δεν εξυπηρετώ συμφέροντα και φυσικά δεν.....
έχω καταθέσεις στις τράπεζες για να κάνω όσα εσείς κάνετε.
Δεν συμφωνώ μαζί σας και φυσικά ποτέ δεν θα στήριζα πράξεις βίας. Ξέρω πως αν ήμουν δίπλα σας θα είχα οικονομικά οφέλη, αλλά αυτό θα ήταν αρνητικό για μένα.
Έχω ανάγκη τα χρήματα, αλλά προτιμώ να τρώω ξερό ψωμί παρά να γράφω πράγματα τα οποία δεν πιστεύω. 
Κύριε υβριστή, εμένα δεν μπορεί να με πληρώσει κανείς για να γράφω αυτά που θέλει. Είμαι ακριβός κι έτσι γράφω αυτά που θέλω εγώ και τα οποία πιστεύω.
Αν θέλεις μπορώ να σου αποδείξω όλα όσα γράφω. Εσύ εξυπηρετείς συμφέροντα και το ξέρεις.