Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Έκαναν μόδα στα ΚΡΙΕΖΑ τα μαύρα μπλουζάκια;; Τι άλλο να υποθέσω; Πριν λίγο δέχτηκα τηλεφώνημα από κάποιον ¨αγνωστο¨ ο οποίος ήθελε να μιλήσει μαζί μου λέγοντας πως είναι ένα από τα παιδιά με τα μαύρα μπλουζάκια!!! Κυριέ μου, τα ....
μαύρα μπλουζάκια τα έχουν κάνει άλλοι μόδα!!!
Εγώ δεν κάνω συνεντεύξεις με ανθρώπους που προκαλούν βία. Το έχω αποδείξει πολλές φορές. Εκεί στα Κριεζά θα πρέπει κάποιοι να προσέξουν για να μην κάνουν την βία μόδα!! Πριν απο μήνες είχαμε βία στο γήπεδο και ήταν κι αυτό μια αιτία πιστεύω για την αποχώρηση της προέδρου της ομάδας. Η ομάδα είναι στα πρόθυρα της διάλυσης. Σήμερα η βία μεταφέρθηκε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με ότι αυτό συνεπάγεται!!!
Κυριέ μου, τις απειλές σε άλλα παιδάκια και όχι σε μένα. Έχω πολλά χρόνια στην πιάτσα και δεν βάζω την ουρά στα σκέλια. Δεν σου κρύβω πάντως πως στις δύσκολες εποχές που ζούμε όλοι θα ήθελαν 20-30 ευρώ για να κάνουν χαβαλέ και ντόρο!!