Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Σήμερα ο μήνας έχει 10 και κάποιοι μάλλον το ξέχασαν, όπως είχαν ξεχάσει πως 2 μέρες πριν ο μήνας είχε 8!! Μήπως φταίνε και πάλι οι δημοσιογράφοι;
Κύριοι, να ξέρετε πως οι μεγάλες ομάδες απαιτούν σεβασμό από αυτούς που τις διοικούν και ιδιαίτερα απ΄αυτούς που διοικούν χωρίς να βάζουν ούτε ένα ευρώ!!
Ως διοίκηση μπαίνουν δωρεάν στο γήπεδο και δεν πληρώνουν τίποτα απολύτως!!!
Έχουν την εντύπωση πως όλοι οι άλλοι τρώνε κουτόχορτο;
Κύριοι, αφήστε τις εξυπνάδες και πείτε μας από....
πότε πληρώνετε έστω την συνδρομή σας ως μέλη του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
 Πάτε στην Γενική Συνέλευση και μπροστά σε όλα αυτά τα παιδιά που ακολουθούν την ομάδα με κρύα και βροχή και πληρώνουν το εισιτήριό τους να διαβάσετε τα επίσημα βιβλία του ΑΟΧ και να πείτε ποιος πληρώνει και από πότε την συνδρομή του και τι έχει βάλει στο ταμείο από την τσέπη του ως μέλος της διοίκησης!!
Με ονόματα κύριοι για να μην μιλάμε με φαντασιώσεις.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει το βρίσιμο που θα μου ρίξουν αυτοί οι Χαλκιδάρες!! Αυτοί οι Χαλκιδάρες δεν μ΄απασχολούν εμένα. Εγώ θυμάμαι τους Χαλκιδάρες του 1992 όταν πήρε το πρωτάθλημα και ανέβηκε στην Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ!!
Μ΄  ενδιαφέρουν οι Χαλκιδάρες που γέμιζαν το γήπεδο όλη την περίοδο 1991-1992 και κανένας άλλος.
Η διοίκηση που θα καταφέρει να ξαναφέρει στο γήπεδο τους 1.000 από τους 10.000 φίλους του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα μ΄ενδιαφέρει. Οι διοικήσεις που στηρίζουν τα πάντα στο πορτοφόλι του Ταρνανά και του κάθε κυρίου Ταρνανά δεν μ΄ενδιαφέρουν. Τελεία και παύλα.
Εγώ δεν είμαι Χαλκιδάρας, αλλά δεν είμαι και μαλάκας, για να με δουλεύουν κάποιοι κύριοι οι οποίοι χρησιμοποιούν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Κύριε Ταρνανά, κύριε Πίγκο, πιστεύω πως μπορείτε να τα καταφέρετε. Στο ΔΣ μόνο αυτοί που θα βάλουν το χέρι στην τσέπη. Να είναι 15 άτομα κι ας βάλει από 5.000 το λιγότερο ο καθένας.
Ξέρω πως εσείς οι δύο ότι λέτε το βάζετε. Προχωρήστε και κάντε ένα κάλεσμα σε όλους.
Όσοι  αγαπούν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα βοηθήσουν και χωρίς να είναι διοίκηση. Για να δούμε ποιοι θα ανταποκριθούν και ποιοι απλά ήθελαν μόνο καρέκλα;
Εγώ είμαι ¨εχθρός¨ του ΑΟΧ και γράφω μαλακίες. Εσείς που ¨αγαπάτε¨ την ομάδα γιατί τις κάνετε;