Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Δεν υπάρχει λόγος να τηλεφωνείς με απόκρυψη. Εγώ δεν δίνω κανέναν και δεν χρησιμοποιώ το τηλέφωνο κανενός. Μην ξεπερνάς όμως τον εαυτό σου νεαρέ μου. Αν έχω γράψει κάτι που ενόχλησε τον κύριο Κουσκούτη, θα απαντούσε ο ίδιος γιατί έχει την δύναμη να το κάνει και δεν θα χρησιμοποιούσε αυλικούς.
Ο δικός σου μπορεί να ενοχλήθηκε, γιατί δεν θέλει να....
φανεί πως δεν θα έχει τον πρώτο λόγο!!
Νεαρέ, επέτρεψέ μου, να πιστεύω πως αν εγώ δεν κάνω την κότα μία φορά, ο κ. Κουσκούτης δεν θα την κάνει 10 φορές!!
Όσο γι αυτούς που παριστανουν τους Χαλκιδάρες, θα τους θυμίσω πως είχα γράψει για τις συζητήσεις Ταρνανά Κουσκούτη και λίγες μέρες μετά ο κ. Ταρνανάς διέψευδε την είδηση όταν βρέθηκε στην παρουσίαση των αθλητικου προγράμματος του ΕΥΡΙΠΟΣ 90!!!
Το ποιός δικαιώθηκε είναι γνωστό.
Δεν θέλω να βγω και πάλι αληθινός, αλλά βλέπω δύσκολη την συνύπαρξη του κ. Κουσκούτη με παράγοντες οι οποίοι είναι της πρακτικής του καφενείου.
Θα τα ξαναπούμε νεαρέ και δεν είναι κακό να στέλνεις μηνύματα για τον δικό σου!!