Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μια απάντηση στον κύριο που τηλεφώνησε από τα ΚΡΙΕΖΑ και μου ζήτησε να μην ξαναγράψω για την ομάδα!!!
Μου είπε πως με πληρώνουν για να γράφω.
Τον ρώτησα αν αυτός δουλεύει χωρίς λεφτά και μου είπε όχι.
Μου είπε πως έτσι γουστάρουν και δεν κατεβάζουν την ομάδα.
Του είπα πως κι εγώ γράφω πως κάθε Κυριακή η ομάδα τους χάνει με 3 - 0 και παίρνει και μείον 2 βαθμούς, γιατί αυτό είναι το επίσημο. Αν....
ήθελαν ας μη δήλωναν συμμετοχή για να μην φαίνονται πουθενά!!
Ακόμη περιμένω απάντηση!!
Γιατί άραγε δεν παίρνουν την ΕΠΣΕ για να μην τους έχουν στις βαθμολογίες και στα αποτελέσματα;
Ο κύριος που τηλεφώνησε, αφού δεν έβρισκε απαντήσεις, είπε το απίθανο!!
Σε πόνεσε η επιστολή;;;;
Του απάντησα πως η επιστολή ήταν βούτυρο στο ψωμί μου. Έμαθα πως η κυρία Ματίνα Ρέτσα, έσερνε ..., τους κυρίους που υπέγραψαν την επιστολή και αυτό το λένε οι ίδιοι!!
Γιατί να πονέσω λοιπόν εγώ;
Εγώ είχα προειδοποιήσει τότε που ο Μανώλης Βέττας ¨σήκωνε¨ τα βομβαρδιστικά και έρριχνε μεταγραφικές βόμβες στο γήπεδο των Κριεζών. Τότε ο κ. Σαμαράς και οι άλλοι κύριοι ονειρευόταν πρωτάθλημα. Τότε δεν έλεγαν πως όλα τα έκανε η κ. Ρέτσα.
Τώρα είναι αργά κύριοι.
Τώρα κάνατε την κηδεία και τα μνημόσυνα της ομάδας. 
Εγώ δεν είμαι κανενός και θα το διαπιστώσετε. Κάνω την δουλειά μου και τίποτα παραπάνω.