Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Το πήρα το μήνυμα

Κύριοι, εντάξει το πήρα το μήνυμα. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Δεν αλλάζω άποψη. Δεν μ΄ απασχολεί αν αυτον που πέταξαν έξω από το γήπεδο τον λένε Γιώργο, Νίκο ή Κώστα.
Όποιοι βάζουν την ουρά στα σκέλια και σκύβουν το κεφάλι σε κάποιους οι οποίοι ξεσπούν σε Μέσα Ενημέρωσης επειδή έχουν προσωπικά με .....
κάποιον, δεν είναι άνθρωποι της ενημέρωσης. Είναι αυτοί οι οποίοι κουβαλούν νερό στο μύλο παραγόντων για να κάνουν δημόσιες σχέσεις.
Δεν είμαι αυτής της πρακτικής και δεν θ΄ ακολουθήσω αυτόν τον δρόμο.
Η ερώτηση είναι απλή.
Τι έφταιγε ο κ.  Σεφερλής και τον έβγαλαν έξω από το γήπεδο;
Έχουν προηγούμενα με τον Χατζή και την πλήρωσε ο Σεφερλής;;;;
Αν έχω περισσότερες ικανότητες, θέλω τον ανταγωνισμό για να μπορούν να γίνουν και συγκρίσεις.
Και κάτι ακόμη. Δεν τρομάζω όταν κάποιοι μου γυρίζουν την πλάτη. Εγώ δεν στηρίζω την δουλειά μου σε ανθρώπους που θέλουν να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα.
Στηρίζω την δουλειά μου σε φίλους και συνεργάτες.
Το, δεν ήσουν εκεί, άρα δεν ξέρεις, δεν ισχύει με μένα και το έχω αποδείξει.