Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Τώρα θυμήθηκαν;;;;;

Τι έγινε κύριε Μπάνο, κύριε Σαμαρά κι εσείς κύριοι που τώρα πεισθήκατε να βγάλετε ανακοίνωση;
Είδατε ποιός ασχολείται και μπερδεύει την ομάδα με την πολιτική;
Τώρα σας έπιασε ο πόνος;
Επειδή η Ρέτσα είναι με τον Κεδίκογλου και....
κάποιοι νομίζουν πως έπιασαν λαυράκι, τώρα βγάλατε το κεφάλι από την τρύπα;
Τώρα θα τ΄ακούσετε και θα έχω και κάθε δικαίωμα να σας τα γράψω.
Εγώ μπορεί να ¨γκαρίζω¨ αλλά γάϊδαρος με σαμάρι δεν θα είμαι ποτέ!! Είμαι ξεσαμάρωτος γιατί δεν κουβαλάω άλλους στην πλάτη μου!!!
Τι μας λέτε λοιπόν;
Μας λέτε πως μια Ματίνα σας έσερνε από την μύτη;
Για τόσο μαλάκες μας έχετε;
Καλά μια Ματίνα έκανε όλα αυτά κι εσείς δεν ξέρατε τίποτα;
Σερνόσασταν από το παντελόνι της Ματίνας;
Κύριε Σαμαρά και κύριε Μπάνο και κύριοι της παρέας η Ματίνα σας απαγόρευσε να έχετε την ομάδα στα γήπεδα;